Citat:
Ursprungligen postat av
Eskulap
Nej, det gör dom inte. Ibland går dom ut med information som kan hjälpa dom i utredningen, annars inte alls. Men de sprider inte desinformation
Det gör jag inte. Jag påpekar vilka som är de rimligaste förklaringarna sett till fakta om liknande försvinnanden med misstanke om brott i Sverige. Med det som bakgrund blir era hollywoodpåhitt löjliga och irriterande. Ni försöker göra en brottsroman av detta. Patetiskt.
Det har jag redan angett din åsna. Du verkar inte ens ha någon läsförståelse.
Hahahah detta är en riktig pajas!
Jag har aldrig kommit med något jävla Hollywood scenario!
Det enda jag säger är att du är knappast ensam om att ha kunskap om kriminaltekniskt arbete vilket du för övrigt inte alls verkar ha!
Och om du inte VET att polisen ibland går ut med felaktig information till media så har du verkligen INGEN som helst koll på hur svensk polis arbetar. Därav finns det ingen anledning att fortsätta debattera med en finnig datanörd på 12 år som lyckats regga ett Flashback konto.
Att du utesluter att detta kan vara en planerad handling och att det finns en möjlighet att flickan hålls tillfångatagen visar bara din egna dumhet oavsett vilken statistik du hänvisar till, man ska aldrig utesluta något förens man har ALLA fakta på bordet!
Och att du skulle sitta på mer info än polisen, Knappast!
nu släpper jag dig för du har ingen som helst kunskap om hur svensk polis arbetar och dina teorier och INDICIER är bland de svagaste jag någonsin hört. VÄX UPP GRABBEN!
Tycker du ska fortsätta debattera i den tråden om hyresrätt/bostadsrätt för där verkar du ha mer koll på än hur en svensk polisutredning fungerar.
Skulle kunna såga dig 100000 ggr till, men vem orkar när du inte kan något.