Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 01:54
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krom
har det avhandlats att twittermannen har gemensam följare med BO?
Tror inte det, länk?
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Kan du utveckla ditt resonemang lite? Varför skulle vi vara dumma i huvudet för att vi vill ha en sammanställning?
Du är dum i huvudet för att du efterfrågar en lista på vilka gm som är på tapeten i tråden, samt vad eller varför denne är utpekad. Hur fan tycker du att det skall gå till? Skall alla bara slänga ur sig några namn på måfå?

Eftersom att det än så länge inte finns en endaste sak som pekar i någon som helst riktning, så borde du därmed kunna inse att det givetvis inte heller finns varken 1, 2 eller 3 olika mgm att namnge än så länge.

Är detta tillräckligt utvecklat för dig, eller tror du fortfarande att det dräller av namngivna gm i tråden?

Suck.
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Håller med, det kan inte stå Facebook, och inte heller försvann som jag tänkte på, då det är 7 tecken/bokstäver.
Det är en återställningsadress va? I såfall inte så konstigt, alla mina återställningsaddresser har jag bara skrivit något som typ "djiasdjadjpoajad@hotmail.com" eftersom jag inte brytt mig så mycket om det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasttrain
Intressant tanke, GM har sett LH åka iväg på morgonen och har åkt efter. Han har haft hela dagen på sej att reka och planera.

Eller väntat utanför cafét för att se henne komma på moped?
2015-06-10, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
De flesta tillhörigheterna hittade förutom hjälmen, lutar starkt åt mord tycker jag. Gärningspersonen lät hjälmen sitta kvar för att slippa se ansiktet på offret, kan vara så illa. Förstagångsmördare, antagligen med någon form av relation till offret, tror inte på våldtäkti nuläget. Mobilen förstördes vid caféet för att inte kunna spåras till fyndplatsen, tekniskt kunnig gärningsperson. Inga offentligt kända tecken på strid, gärningspersonen överraskade Lisa, kanske talade de med varandra och sinnet rann över på gärningspersonen, strypning för att få henne att vara tyst?

Det finns ett tidsrum på sju minuter som är intressant, tiden mellan det att kollegorna påstår sig lämna Lisa och tidpunkten för sms:et.

Straxt efter sms:et bör det ha hänt Lisa något då ena handsken uppenbarligen var avtagen och kvarlämnades på platsen, hon tog den inte på sig för att åka iväg med mopeden.

Skulle gissa på att hon höll på med mobilen när gärningsmannen eller männen tog henne och att hon då hade ena handsken i handen.

Då det tydligen inte verkar vara tecken på att det gått våldsamt till så gissar jag på att hon blivit hotad med typ kniv att gå in i en bil. Kanske personen som hotade henne ryckt till sig mobilen ur hennes hand så att handsken flög loss och ner på marken.

Under bilfärden därifrån tas mobilskalet av och dumpas genom fönstret och sen krossas mobilen och kastas även den ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swemaster7
Finns med all säkerhet ingen koppling, känns långsökt. Den person som laddat upp klippet har sökt efter countdown videor och tagit den som fallit personen i smaken skulle jag snarare tro.

Det behöver inte ens vara en svensk Lisa Holm som laddat upp den. Folk har ju helt hakat upp sig på det här youtube-klippet.
Medlem
1c9r5s avatar
Någon som har Lisas adress? Finns b*rgit h*lm i götene. Bara meter från jo*an. Men kanske är fel h*lm. Ledsen för upprepning. Svårt o läsa allt från mobilen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maskskalle
Jv har även tagit bort en bild från insta. Bilden visar på en ryggsäck utanför ett vindskydd och under bilden hade han skrivit nått om kinekulle kan tyvärr inte minnas exakt men vet att de stog något om kinekulle

Något i stil med att det var mysigt att käka en macka där.
2015-06-10, 01:56
Medlem
Axel-Foleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Någon som har Lisas adress? Finns b*rgit h*lm i götene. Bara meter från jo*an. Men kanske är fel h*lm. Ledsen för upprepning. Svårt o läsa allt från mobilen.

BO bor i Stöpen. Inte i Götene.
2015-06-10, 01:56
Medlem
Axel-Foleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helt0troligt
Något i stil med att det var mysigt att käka en macka där.

"Vid Billinge Fritidsområde: käkade en landgångare på ngn lägerplats som heter rövarhålan. Mysigt "
2015-06-10, 01:57
Medlem
Kan detta vara JV ? http://postimg.org/image/boelargiz/
Bild tagen efter att objektet varit stökig på ett café i Lidköping. Senare hotfull mot personal vid en klädbutik.
2015-06-10, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskskalle
Jv har även tagit bort en bild från insta. Bilden visar på en ryggsäck utanför ett vindskydd och under bilden hade han skrivit nått om kinekulle kan tyvärr inte minnas exakt men vet att de stog något om kinekulle

Det stod inte kinekulle utan:
Bilden på väsken vid ett vindskydd. Texten var:
"Vid Billinge Fritidsområde: käkade en landgångare på ngn lägerplats som heter rövarhålan. Mysigt"

Den ligger kvar på hans twitterkonto.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in