Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
7/6 juni.. 7 + 6 = 13

Vad har J*han V*dm*n för koppling till BO? Han verkar ju vara en störd person om inte annat i alla fall.

Enligt uppgifter ska han ha hotat och vart otrevlig mot personal i butiker i närliggande område och eventuellt ha uttalat ett våldtäkts-hot. Sedan att han bor 1,5 mil ifrån Kinnekulle gör han väl oavsett intressant efter att ha tittat på hans bilder.

Ovanpå det så blev det obehagligt i ögonblicket när man jämförde likheten mellan den kändis han stalkar och BO :/
Medlem
kristerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackTommy
kommentaren på youtube videon är borttagen nu

Hmm, i samma veva som Twitter-snuskot tar bort sin Twitter?!
Medlem
TjackTommys avatar
går det att få reda på om J*han V*dman äger en peugeot partner?
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejdalle
peugot partner

http://transportbilar.peugeot.se/modeller/peugeot-partner/
Medlem
Ostkupas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krycek66
Nu åkte bilarna förbi med en jäkla fart igen mot sambands-centralen

Är du på plats?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Så här ser jag försvinnandet framför mig efter att ha skummat igenom tråden (saknar lokalkännedom skall tilläggas).

Gm är inne på kafeet under dagen och får syn på Lisa. Av ngn anledning tror jag att det var första gången han såg henne (jag tror gm är en han). Det är bara vad mina tankar säger mig, jag kan inte peka på ngn anledning till varför jag ser det så här. Han håller sig på behörigt avstånd tills det är stängningsdags. När han ser henne komma ut så väntar han tills ingen ser. Därför hinner hon sätta i nycklarna i vespan (ngn som följt tråden bättre kan fylla i om vespan hunnit köra en bit eller om det var där den stod parkerad hela dagen medans hon jobbade). Gm ropar Lisa till sig från sin bil för att "fråga efter vägen". Hon går då med hjälmen på huvudet fram till bilen och där sker överaskningsmomentet. Han sliter in henne i bilen med grovt våld och binder henne. I detta handgemäng så tappar Lisa sin handske och eventuellt sitt mobilskal som blåser vidare till olika ställen i den hårda vinden. Efter detta gör sig gm av med resten av hennes telefon ut genom rutan från sin bil. Därefter känns det som att jag inte vill spekulera med med hänsyn till hennes anhöriga men det känns ju inte som att detta kommer sluta bra tyvärr...

Jag ändrar lite här från mitt tidigare inlägg med tanke på youtube klippet. Hon blir kallad till bilen av gm och hon går dit eftersom hon känner gm.
Medlem
WisteriaLanes avatar
En fundering kring pejling av mobiler, om en möjlig GM vart på plats runt 18:30 med påslagen mobil, går inte den att spåra? Med tanke på hur få användare som befunnit sig där borde urvalet vara litet?
2015-06-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz

Den är inte borta.
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Kan folk bara släppa den där videon och alla jävla konspirationsteorier? "OJ VAD SKUMT" hit och "HELVETE VAD MYSKO" dit.

Lisa Holm borde vara ett ganska vanligt namn, ingen vet med säkerhet att det ens är hennes kanal.
VJWorld är ett företag i Phoenix, USA och har med allra största säkerhet absolut ingenting med JV att göra.

Hur mycket asperger finns det i den här tråden? Fan sanslöst...

Det har inget med företaget i sig att göra, det är symboliken till varför uppladdaren "Lisa Holm" valde ha med en logga med texten "VJWorld". Det lär finnas fler nedräknare tillgängliga som man kan använda men just den där användes i videon. Allt med det där blir suspekt när en med initialerna JV nämns flitigt här.
Medlem
Enligt min teori så satt hon på moppen, tog av sig ena handsken för att skriva sms. Höll den ena handsken i handen och tappade den senare. Krångligare än så tror jag inte att det är. Varför jag tar upp det är för att hon troligtvis blev överfallen i samband med att hon höll på med mobilen. Då vet vi i ungefär tid.

Hoppas verkligen hon hittas välbehållen. Önskar att man kunde hjälpa till.
Att de startar en skämttråd om henne är helt ofattbart. Vi normala får trösta oss i att dom som skriver där är väldigt sjuka och inte förstår bättre.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz

Fel.
Medlem
Är det fortfarande "inne" bland ungdomar att försvinna i några dagar? Det gick väl en våg för ett tag sen.. De gick ut och varnade föräldrar att dom utmanar varandra att bara försvinna..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in