Citat:
Ursprungligen postat av
Cryziz
Avstånd mellan mopeden och ladan ska tydligen vara nära varandra. Finns tydligen inga misstankar mot någon just nu. Verkar vara en skötsam flicka hört det ifrån 2 oberoende personer om att hon är väldigt trevlig och hjälpsam utav sig. Kan ha hänt att något frågat om hjälp med sin Bil? Eller ropat på hjälp innifrån ladan och hon därefter ha kollat. En påse samt att hennes nyckelknippa hade funnits vid mopeden. Det som är det konstiga med allt detta är ju att polisens spårhundar inte får upp något vidare spår. Hon har tydligen haft ett batteri på telefonen som krånglat den senaste tiden så den är antingen avstäng eller tagit slut på ström. Åker ut dit och tar lite bilder så vi får luska ut detta.
Att hon är skötsam, hjälpsam och trevlig betyder ingenting. Jag var skötsam, hjälpsam och trevlig i allas ögon också. Trots det så drack jag alkohol, provade droger och hamnade sedermera i fängelse. Ingen i min familj visste om det, knappt heller några vänner.
Om hon var en vild partyprisse så behöver inte hennes familj och kollegor ha vetat om det och hennes vänner kanske inte avslöjar det heller. Jag vet inte om jag hade sagt till polisen att min bästa vän hamnade i säng med minst 3 olika killar varje vecka när vi var 17 år.
BO och GM beskrivs oftast som världens snällaste, underbaraste och mest harmlösa människor som vandrat på vår jord. Uttryck som "
Hen skulle aldrig göra en fluga förnär" har väl aldrig blivit citerade så ofta som i brottssamanhang.
Idag är det väldigt vanligt att man chattar med okända människor på nätet. Speciellt då unga flickor som får uppmärksamhet från både höger till vänster. Om så var fallet så är det inte heller säkert att föräldrarna varit varse om det.