Men hur förklarar man att hennes handske funnits inne i ladan? Såvida inte någon dragit in henne där och ja... för att sedan dra tillbaka henne in i bilen.
inget har hittats i ladan. det har dementerats flertalet ggr. däremot något intressant vid hennes moped och det är skickat till skl för dna toppsning. inte bekräftat att det är en handske.
Detta kanske är lite långsökt, men jag såg två tjejer och en kille på en bänk vid ett av höghusen intill gamla Ica Havstena i fredags runt 17.30 i Skövde. Tjejerna såg otroligt sårade ut och storgrät, intill dom stod två mopeder. En var mörkhårig och den andra tjejen var blond.
Inga uppgifter om att någon relation har brustit eller något inte var som det skulle innan försvinnandet?
Detta kanske är lite långsökt, men jag såg två tjejer och en kille på en bänk vid ett av höghusen intill gamla Ica Havstena i fredags runt 17.30 i Skövde. Tjejerna såg otroligt sårade ut och storgrät, intill dom stod två mopeder. En var mörkhårig och den andra tjejen var blond.
Inga uppgifter om att någon relation har brustit eller något inte var som det skulle innan försvinnandet?
ring polisen med informationen om du anser det intressant för utredningen. 114 14
Hur exakt kan man positionera var en telefon befunnit sig mellan mobilmaster? Antar att man måste triangulera eller vad det kallas. Men där ute är det väl rätt glest mellan antennerna. Kan väl bli svårt att få position och sitter en antenn i Götene får man väl med hur många som helst?
Känner ej henne. Endast sett henne, gick samhäll på skola i skövde i 1 an
Vet vem hennes få kille är också men.känner inte han så bra Heller, två vanliga människor
Jag får känslan att flickan har blivit insläpad/inburen i någon typ av fordon och att hon inte finns i närheten av fiket. Inte helt otroligt att detta skedde vid ladan där dom hittade handsken.
Hur exakt kan man positionera var en telefon befunnit sig mellan mobilmaster? Antar att man måste triangulera eller vad det kallas. Men där ute är det väl rätt glest mellan antennerna. Kan väl bli svårt att få position och sitter en antenn i Götene får man väl med hur många som helst?
Nån me koll?
I den här väldigt gamla artikeln anges att det finns nio 3G-master i Götene. http://www.aftonbladet.se/pryl/tele/article10353025.ab Om det finns fler i dag har jag ingen aning om, men färre bör det knappast vara i alla fall.
Nån me koll?
Vad jag begriper går det inte att triangulera i efterhand.