Citat:
Ursprungligen postat av
Axell
Man undrar ju hur dem menar när dem beskriver den personen som en "knasboll"? Var han pervers? Var han hög? Såg han ut att typ ha en psykos? Nej usch, detta fall får en att känna obehag.

Jag kan se framför mig hur personen ser ut som varit där.
Jag har själv en granne som bor bredvid mig som man får känslan skulle vara kapabel till att röva bort någon. Dock helt fel stad, och kanske jag som är överparanoid mot vissa människor.
Dock finns det människor som kan verka obehagliga som är helt ofarliga, jobbigt om polisen lägger för mycket resurser på att jaga en cafégäst som är helt irrelevant.
Skulle tippa på lastbilschaufför om det inte var så långt från motorvägen, tvivlar på att en lastbilschaufför åkt ut på landet och rövat bort någon. Jag tippar på en Anders Eklund svennegubbe eller en man från Mellanöstern/Afrika, många av dom har ju en ganska vriden kvinnosyn tyvärr.
Jag tror vi kommer se fler fall av blonda unga kvinnor som råkar ut för brott i framtiden, dom ses som troféer av många män som kommer hit. Vissa är för gamla för att ragga upp dom på krogen då tar dom hellre till våld.