2015-06-08, 23:43
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhojtan
Vet någon om flugsvamp är dött nu? Hade skickat iväg stor summa pengar och väntade på att de skulle in till kontot. Bara nån minut efter jag skickade pengarna gick sidan ner.

Hur då "dött"?

Jag vet att det kan vara nojjigt när man har pengar på villovägar men please, börja ta det lugnt
folk. Åtminstone en timme.

För att svara på din fråga så har jag utan problem varit inne större delen av kvällen till och från
utan några problem med sidan. Kommer du fortfarande inte in?

Får du problem med pengarna, skriv till supporten så hjälper de dig.
2015-06-09, 00:55
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhojtan
Vet någon om flugsvamp är dött nu? Hade skickat iväg stor summa pengar och väntade på att de skulle in till kontot. Bara nån minut efter jag skickade pengarna gick sidan ner.
Nej, sidan funkar fint. Skickade dit pengar kring 22:00, ibland tar det tid och ibland kommer det nästan direkt.
Sök efter överföring här. https://blockchain.info/sv
2015-06-09, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
Nej, sidan funkar fint. Skickade dit pengar kring 22:00, ibland tar det tid och ibland kommer det nästan direkt.
Sök efter överföring här. https://blockchain.info/sv

Hur gör man för att söka på sin överföring?
2015-06-09, 11:25
Medlem
CConspiracys avatar
Någon som testat blomsterlandets sortiment?
2015-06-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Jo det stämmer. Det är ju inte riktigt samma sak heller.

Men det här innebär väl tyvärr att FS egentligen kan ta bort funktionen med omdömen?

Vem litar på det som står där?
haha herregud. då kan alla sidor ta bort omdömen. darknetmarket, tradera, andra lagliga köp & sälj-sidor m.m grattis men det är så det fungerar. är det verkligen en nyhet för dig?

men om du tror att säljare kan komma undan med att spamma fejkomdömen utan att admins kan se att det endast är nya köpare som lägger omdöme om och om igen så är du bakom flötet. att en säljare skulle fejkia omdömen för typ sitt hasch är rätt så dyrt med tanke på en avgift på 3%. dvs ca 20kr för ett ynka omdöme? lol

Citat:
Ursprungligen postat av CConspiracy
Någon som testat blomsterlandets sortiment?
ja. och det var rätt så nice! annars har du ju ca 100 omdömen att kolla igenom som säger detsamma
2015-06-09, 13:05
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann

men om du tror att säljare kan komma undan med att spamma fejkomdömen utan att admins kan se att det endast är nya köpare som lägger omdöme om och om igen så är du bakom flötet. att en säljare skulle fejkia omdömen för typ sitt hasch är rätt så dyrt med tanke på en avgift på 3%. dvs ca 20kr för ett ynka omdöme?

ja. och det var rätt så nice! annars har du ju ca 100 omdömen att kolla igenom som säger detsamma
Vad är det för avgift på 3% du pratar om. Är du registrerad som en säljare på FS för att kunna se den?

OnT: Är det någon som testat Mindwars Changa?
Senast redigerad av chot 2015-06-09 kl. 13:17.
2015-06-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Vad är det för avgift på 3% du pratar om. Är du registrerad som en säljare på FS för att kunna se den?

OnT: Är det någon som testat Mindwars Changa?
hahahahahahahah trollar du eller är du på riktigt?= jag misstänkte att något var fel redan när du sa att man inte ska kunna fejka omdömen.

http://flugsvampkgwqwao.onion/index.php?saljare=1
Avgifter
Utöver den fasta säljaravgiften tas en provision på 3% för alla genomförda affärer (ingen provision tas ut på avbrutna beställningar

om en säljare ska köpa sina egna produkter och därmed fejka omdöme måste han betala en avgift på 3 procent för VARJE omdöme. detta blir väldigt kostsamt om man har haschprodukter för 600kr t.ex. fattar du logiken nu eller ska jag anmäla dig till grundskolan igen?
2015-06-09, 14:46
Medlem
pennoks avatar
Tramoteket nedlagt. Tråkigaste nyheterna på länge. Någon som vet varför? Är det pga evo eller låg det ngt annat bakom?

hoppas dom gör comeback snart iaf

Bättre personer att göra affärer med i denna värld finns inte
2015-06-09, 16:54
Medlem
Morfars top-hasch inkom idag med bra stealth och rätt vikt. Bland dom bättre haschen när det gäller smak, väldigt len och smakar sött. Har precis börjat röka så har bara rökt en halv liten spliff men gillar det starkt. Har ingen tolerans men för mig duger potensen helt klart och ruset är väldigt trevligt med hög eufori för att vara cannabis och känner mig upplyft och samtidigt mjuk i kroppen men det blir nog tyngre när jag rökt en stund.
Senast redigerad av Wooxan 2015-06-09 kl. 16:57.
2015-06-09, 17:32
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
hahahahahahahah trollar du eller är du på riktigt?= jag misstänkte att något var fel redan när du sa att man inte ska kunna fejka omdömen.

Avgifter
Utöver den fasta säljaravgiften tas en provision på 3% för alla genomförda affärer (ingen provision tas ut på avbrutna beställningar

om en säljare ska köpa sina egna produkter och därmed fejka omdöme måste han betala en avgift på 3 procent för VARJE omdöme. detta blir väldigt kostsamt om man har haschprodukter för 600kr t.ex. fattar du logiken nu eller ska jag anmäla dig till grundskolan igen?

Fast du å andra sidan är medveten om att det är samma omdömen på annonserna gällande
1g som de på 20g för samma produkt?

Det vill säga att om jag skulle fejka omdömen hade jag köpt min egen 1g-annons för 100 spänn
och betalat 3kr till FS.
2015-06-09, 17:57
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:

På en produkt som kostar 600, är det ca 20 kr som dras.
Om man nu köper in en platta för 2500-3500, om man nu har bra kontakter. (Uppenbarligen dyrare om man har sämre.)
Så kan man räkna med en jävligt stor vinst på hela kalaset, hur man än gör.
Senast redigerad av justiceBEAVER 2015-06-09 kl. 18:07.
2015-06-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Fast du å andra sidan är medveten om att det är samma omdömen på annonserna gällande
1g som de på 20g för samma produkt?

Det vill säga att om jag skulle fejka omdömen hade jag köpt min egen 1g-annons för 100 spänn
och betalat 3kr till FS.
mjo men att någon sånt sätts i system lär man märka förr eller senare antingen adminns eller när köpare själva lämnnar negativa omdömen. typ som partypulver's sockeraffe.. folk är inte dumma.. men visst har du en poäng i att fejka omdöme blir betydligt billiare isåfall. menmen. hursom är detta ingen direkt nyhet och har funnits sedan silk road 1. har sj aldrig gått bet på någon beställning under mina år som darknettare.
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
På en produkt som kostar 600, är det ca 20 kr som dras.
Om man nu köper in en platta för 2500-3500, om man nu har bra kontakter. (Uppenbarligen dyrare om man har sämre.)
Så kan man räkna med en jävligt stor vinst på hela kalaset, hur man än gör.

ingen aning om vad du försöker säga.. förklara.. vad har en platta med inköpspris 2500-3500 som man gör en rejäl vinst på..å göra med att fejka omdömen?

vi diskuterade möjligheten att köpa sina egna produkter för att kunna fejka omdömen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in