2015-06-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razy
Du har troligtvis lyckats få tag i den s.k "Black Edition". Det är väldigt få som har lagt sina händer på just denna speciella version så du bör känna dig lite häftigare än alla andra!

Nej men okej. Lite seriösare kanske jag ska vara. Testa följande: Gå in i inställningar, tryck på "ladda om skal" nere i högra hörnet. Om inte det skulle fungera får du testa att ladda in ett annat skin, och sedan byta tillbaka till det vanliga. Jag är inte helt säker på att detta fungerar, då jag aldrig haft detta problem, men det kan vara värt ett försök.

Tack för svaren! Men tyvärr verkar det inte funka :/

Någon som vet något man kan göra/någon man kan kontakta för att ordna detta?
Citera
2015-06-08, 17:29
Medlem
anteri17s avatar
Hoho. Fick en EL-plats utan förvarning. Spurs vann CL och Liverpool vann EL. Båda missade topp-4 i ligan.
Så England har sex CL-lag nästa år... I verkligheten tror jag fem lag är maxantalet.

Fick en fet transferbudget på ca 260 miljoner. Breddas och spetsas. Nu jävlar.
Citera
2015-06-08, 19:57
Medlem
Fick ett sjukt sug att lira FM nu faktiskt, någon som vet om det går att hämta hem det lite fult eller måste man köpa spelet?
Citera
2015-06-08, 21:17
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kezzo1
Fick ett sjukt sug att lira FM nu faktiskt, någon som vet om det går att hämta hem det lite fult eller måste man köpa spelet?

Kan inget sånt.

Men angående det andra. FM är en sommaraktivitet. Det ska spelas när man har tid. Nöta, nöta, nöta.
Citera
2015-06-08, 21:59
Medlem
Nu är jag helt grön på datorer och dataspel. Jag har en sådan här macbook: http://www.pricerunner.se/pl/27-3049832/Baerbara-datorer/Apple-Macbook-Air-1.6GHz-4GB-128GB-SSD-13.3-priser

Kan jag spela FM2015 på den problemfritt?

Tacksam för svar.
Citera
2015-06-09, 15:09
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Jag började spela Championship Manager i slutet av 90-talet och tyckte spelen bara blev bättre och bättre fram till mitten av 00-talet ungefär. Men efter det tycker jag spelen blev för detaljerade, plottriga och krångliga, det tog flera dagar att bara sätta sig in i ett lag och några år senare slutade jag köpa spelet. Hur har spelen utvecklats under 10-talet? Har det blivit ännu fler smådetaljer eller finns det något managerspel som återgått till mer basic saker (köp/sälj, laguttagning) och mindre individuella träningsscheman, krångliga övergångsregler och busschaufförer som måste ha sin lagstadgade vila vid långa bortamatcher?
Citera
2015-06-09, 15:17
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.O.S.H
Jag började spela Championship Manager i slutet av 90-talet och tyckte spelen bara blev bättre och bättre fram till mitten av 00-talet ungefär. Men efter det tycker jag spelen blev för detaljerade, plottriga och krångliga, det tog flera dagar att bara sätta sig in i ett lag och några år senare slutade jag köpa spelet. Hur har spelen utvecklats under 10-talet? Har det blivit ännu fler smådetaljer eller finns det något managerspel som återgått till mer basic saker (köp/sälj, laguttagning) och mindre individuella träningsscheman, krångliga övergångsregler och busschaufförer som måste ha sin lagstadgade vila vid långa bortamatcher?

Har lagts in ett "Classic"-läge i senare upplagor för de som inte vill pilla med det du nämner. Annars kan man förstås helt enkelt be sin tränarstab sköta sånt man är ointresserad av.
Citera
2015-06-09, 21:01
Medlem
Någon som har tips på lag man kan vara? Helst i dem stora ligorna. Föredrar väl Serie A och Bundesliga mest.
Citera
2015-06-09, 21:03
Medlem
ByeByeBostons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tadic11
Någon som har tips på lag man kan vara? Helst i dem stora ligorna. Föredrar väl Serie A och Bundesliga mest.

Svårt att svara på innan man vet vad du är på jakt efter.
Är det en utmaning eller något annat du är mest sugen på?
Citera
2015-06-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ByeByeBoston
Svårt att svara på innan man vet vad du är på jakt efter.
Är det en utmaning eller något annat du är mest sugen på?
Jakt och jakt. Är väl ute efter en liten utmaning då jag inte vill ha något lag bland top 5. Körde med Sampdoria och byggde upp dem till ett storlag i Italien och är väl något liknande jag vill göra nu. Något lag som inte tar alltför lång tid att bygga upp något med heller.
Citera
2015-06-09, 22:37
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tadic11
Jakt och jakt. Är väl ute efter en liten utmaning då jag inte vill ha något lag bland top 5. Körde med Sampdoria och byggde upp dem till ett storlag i Italien och är väl något liknande jag vill göra nu. Något lag som inte tar alltför lång tid att bygga upp något med heller.

1860 munchen, brukar alltid bli en av mina favvosaves. Riktigt bra ungdomsnivå och spelar på Allianz Arena de med. Annars kan du spela tysklands mest hatade lag RB (RasenballSport men ja...Redbull) Leipzig
Senast redigerad av MacGayVer 2015-06-09 kl. 22:41.
Citera
2015-06-09, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
1860 munchen, brukar alltid bli en av mina favvosaves. Riktigt bra ungdomsnivå och spelar på Allianz Arena de med. Annars kan du spela tysklands mest hatade lag RB (RasenballSport men ja...Redbull) Leipzig
Redbull-laget skulle nog inte komma på tanken ens men däremot 1860 är intressant. Det lutar nog åt Freiburg istället, med en bra ungdomsakademi och några fina spelare i A-truppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in