Citat:
Ursprungligen postat av
Richydembang
Eftersom jag inte känner en utav er i verkligheten, kan jag bara utgå från hur ni är här.
Och vad som går hand i hand med varandra är att samma personer som påstår sig vara deprimerade är samma personer som röstar på SD, och samma personer är religiöst aktiva här.
Det jag ser är en hatisk generation som dyker ner i propaganda tål inte kritik och de hatar invandrare för att de gör precis samma skit som dem, leva på staten. Värdelös som värdelös, allt jag ser är att ni pekar på dem och säger, men de har ju en annan hudfärg så de är såklart värre.
Majoriteten av immigranter köper sig hit, och en stor del av dem är högt utbildade, varför tror du varje jävla läkare är en blatte, och samma när det gäller civil ingenjör? Du kan önska jag är som dig hur mycket du vill, jag är helt ok med det. Jag har aldrig varit typen att mäta kuk med barn.
Kan du nämna en sak som inte kommer från "mångkulteren" snacka om att ni kan mjölka ett jävla ord utan att aldrig definera det, pratar du om Falu röd färg? Eller kanske dala hästen? Jag vet inget annat som inte är mångkulturellt i detta land. Hellre mångkultur en infödingar som hatar andra för att de gör precis samma skit. Utbilda er istället och sen hata på blattarna try that.
Du har lite studier framför dig för att lära dig hur mycket vi gynnas av mångkulturen ifrån kaosblattar och analfabetiska afrikaner sedan år 1990.
Tullberg och hans bok Låsningen ger lite kloka infallsvinklar angående vinsten med kaosblattar och analfabetiska afrikaner sedan år 1990.
Min lilla byhåla och byhålan Södertälje som också har ungefär 1/3 av kaosblattar och analfabetiska afrikaner sedan år 1990 behöver idag 1.2 djävla MILJARDER per år i statliga bidrag (kommunalt utjämningsbidrag) för att gå runt.
Vi kan väl tämligen lugnt och säkert anmäla att mångkulturen sedan 1990 har varit en katastrofaffär för Sverige och idag så är nog siffran att vår statsbudget på 900 miljarder så avdelas nog runt 300 miljarder till "socialtjänst" för kaosblattar och analfabetiska afrikaner i/ på olika sätt per år.
Angående deras utbildningar som läkare, ingenjörer och arkitekter. Jag har haft blattar som ingenjörer (produktionstekniker fick de börja som) och de kunde fanimig inte ens rita i ett CAD-program så de försvann fortare än kvick för deras ingenjörutbildning hade pappa köpt i Kabuls kameluniversitet för 30 000- 50 000 sek som är brukligt där.
Läkare, exakt på samma sätt i Sverige. 10 blattekirurger skulle valideras i Köpenhamn, de danska kirurgerna sa vecka nummer ett att dessa slaktare / veterinärer i bästa fall kommer aldrig att få operera i Danmark.
En färd över bron och strax därefter så var de i ett program i Sverige för att valideras.
Jag har idag privat sjukförsäkring och ber alltid om en läkare vid namn Anders, Karin eller Per.
Jag skulle få en landstingsläkare vid namn typ Muhammed alshebab Hammid, efter att en kamleslaktare fick misslyckas såinihelvete med frun så åker vi idag till Sophiahemmet hela familjen.
Funkar perfekt!
Arkitekt, jadjävlarihelvete, en sådan syriansk/ irakisk "whatever" pryade på kommunen där jag har en projektledare som polare.
Denna "arkitekt" skulle rita in kök och klämde in 15 kvadratmeter stora kök i städskrubben på 3 kvadrat. Stor komik!
Tydligen var det hennes man som var "arkitekt" men sperman i henne var väl utbildning nog till arkitekt?
Jag vet inte riktigt hur det funkar där i kaosblatteland. Det var väl en köpt examen det också.
Mäta kuk? Du finns kanske i korpserien när jag håller på att bli draftad till NHL. Du är helt ointressant även i denna fråga.
Fortsätt att leva du i din rosa bubbla så fortsätter jag att leva med mina SD-polare som är svenska ingenjörer, projektledare, militärer, produktionsledare, verksamhetschefer o dylikt.
Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering.