2015-06-03, 14:11
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Fan vad gött! Ska åka utan biljett och om någon kontrollant TAR MIG så ska jag byta dom jävlarna i handen och skrika som en rabiat neger. Här har asså grottmongot åkt utan giltig biljett, blivit tagen och på grund av alla dumma jävla feminister och humanister som residerar på twitter fått insamlingar till sig själv och fått ett vaktbolag att mista ett kontrakt för att han gjorde fel. FAN för det här pisslandet. Istället för att kissa på sig och skriva på twitter och facebook om denna svulstiga händelse så kanske man borde bry sig om saker som betyder nått. FITTA FAN JAG KOKAR.

Koka på du.. blir säkert bra till slut.
Nu har det ju visat sig att personen hade rätt att åka med bussen på det vis han gjorde och visade upp vad som var giltigt färdbevis.
Kontrollanterna däremot agerade inte enligt det uppdrag de fått, vilket är skäl för uppsägning av kontrakt.

Men koka vidare du.
Citera
2015-06-03, 14:11
Medlem
gubbroras avatar
Så då var det hela klart. Uppenbarligen har G4S brutit mot avtalet med Västtrafik. Det måste kännas bra för stollen som stod och skrek och undrade om chaffisen ville bli av med jobbet. Han har nu bidragit till att i bästa fall han själv men även andra kollegor riskerar att bli av med jobbet på grund av ett sällsynt enfaldigt ingripande.

Tänk så enkelt det hade varit om kontrollanterna bettet sig som folk och följ sina instruktioner och behandlat chaffisen på samma sätt som dom behandlade kvinnan som saknade giltig sms-biljett.
Men det är klar det kanske är ett stort problem i Göteborg att folk tar på sig förfalskade uniformer för att åka gratis på bussen.

Jag har ingen som helst aning om hur stort avtalet med Västtrafik är men jag utgår från att det handlar om ett antal miljoner. Resultatet av stollarnas insats är att deras beteende för att felaktigt försöka sätta dit en oförvitlig person kostar deras arbetsgivare några tusen gånger mer än vad en eventuell kontrollavgift hade medfört Då återstår bara frågan om gaphalsen har kvar sitt jobb man kanske skulle ringa honom och fråga om han vill ha kvar sitt jobb
Citera
2015-06-03, 14:14
Bannlyst
Haha fan vad najs, vaktjävlarna och vaktbolaget fick vad de förtjänade. Väktarna i Sverige är oftast människor från bottenskrapet. Hade ett par polare som blev utbildade till väktare av Securitas för att arbeta vid behov under ledigheter från skolan. De sa att det i stort sett bara var riktiga idioter på utbildningen och kunde knappt tro att det var dessa som blev väktare. Hoppas kuksugaren i klippet som skriker åt negern aldrig får ett jobb igen som väktare. Snacka om att inte kunna hantera en situation.
Citera
2015-06-03, 14:14
Medlem
fisors avatar
Citat:
Fan vad gött! Ska åka utan biljett och om någon kontrollant TAR MIG så ska jag byta dom jävlarna i handen och skrika som en rabiat neger. Här har asså grottmongot åkt utan giltig biljett, blivit tagen och på grund av alla dumma jävla feminister och humanister som residerar på twitter fått insamlingar till sig själv och fått ett vaktbolag att mista ett kontrakt för att han gjorde fel. FAN för det här pisslandet. Istället för att kissa på sig och skriva på twitter och facebook om denna svulstiga händelse så kanske man borde bry sig om saker som betyder nått. FITTA FAN JAG KOKAR.

Men jävla kötthuvud, han postionerade sig efter sitt arbetspass, dvs han var fortfarande i tjänst. Hoppas innerligt kontrollanterna tar dig, våldtar dig för att sedan slänga av dig i älven. Ha en trevlig resa, pajas.
Citera
2015-06-03, 14:15
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Fan vad gött! Ska åka utan biljett och om någon kontrollant TAR MIG så ska jag bita dom jävlarna i handen och skrika som en rabiat neger. Här har asså grottmongot åkt utan giltig biljett, blivit tagen och på grund av alla dumma jävla feminister och humanister som residerar på twitter fått insamlingar till sig själv och fått ett vaktbolag att mista ett kontrakt för att han gjorde fel. FAN för det här pisslandet. Istället för att kissa på sig och skriva på twitter och facebook om denna svulstiga händelse så kanske man borde bry sig om saker som betyder nått. FITTA FAN JAG KOKAR.

Glöm inte att ha på dig en korrekt uniform för det bolag du åker med samt visa upp giltiga dokument på att du arbetar där. Sedan kan du se till att du blir antastad av kontrollanter var iq är i paritet med deras skonummer eller med din, så kan det gå vägen
Citera
2015-06-03, 14:17
Medlem
Citat:
Fan vad gött! Ska åka utan biljett och om någon kontrollant TAR MIG så ska jag bita dom jävlarna i handen och skrika som en rabiat neger. Här har asså grottmongot åkt utan giltig biljett, blivit tagen och på grund av alla dumma jävla feminister och humanister som residerar på twitter fått insamlingar till sig själv och fått ett vaktbolag att mista ett kontrakt för att han gjorde fel. FAN för det här pisslandet. Istället för att kissa på sig och skriva på twitter och facebook om denna svulstiga händelse så kanske man borde bry sig om saker som betyder nått. FITTA FAN JAG KOKAR.

Snälla! Läs tråden och alla fakta innan du kastar ur dig massa hat på en chaufför som var på väg till sin depå på arbetstid.

Efter all fakta folk länkat till osv skriver du saker som rabiat neger?
Pisslandet?

Ibland undrar man.
Citera
2015-06-03, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krimar
Jag tror inte att det här hade hänt om busschauffören hade varit vit. http://www.svt.se/opinion/article2983962.svt
De där tomtarna vill bara synas i media. Ingen normalbegåvad människa delar deras åsikter.

Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Jag tycker att du kan hålla käften din fjant. Jag har med stor sannolikhet betydligt mer erfarenhet av de här frågorna än vad du har.
Du lever upp till ditt användarnamn!

Citat:
Afrikanen är bussförare och trodde därmed att han fick åka gratis kollektivtrafik under arbetstid. Hans arbetsgivare trodde det också, så han har inte begått något tjänstefel. Sedan tyckte jag han var ganska lugn trots det som hände innan. Skall bli intressant att se övervakningsfilmen från bussen.
Citera
2015-06-03, 14:18
Medlem
SpecialEditions avatar
Har det framkommit något nytt angående bettet som chauffören ska ha utdelat?
Citera
2015-06-03, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition

Nej inte till allmänheten men det fanns 8+ kameror i bussen så vi får se.
Citera
2015-06-03, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition

Förmodligen totalt skitsnack från fittan som sägs ha blivit biten. Pics or didn't happen. Hade det varit sant hade bevisen redan varit framme. Tar väl fan inte så lång tid att gå igenom video?
Citera
2015-06-03, 14:32
Medlem
RadioDDR1s avatar
Jag står på negerns sida i denna historia. Bottenskrapet i Sverige idag hittas bland väktare, ordningsvakter och biljettkontrollanter. Jag tror inte negern försökte fuska utan det handlar om någon dum jävul som försöker visa makt. Bra att det slår tillbaka, G4S bye bye...
Citera
2015-06-03, 14:33
Medlem
Fader-Adelheims avatar
"VILL DU BEHÅLLA DITT JOBB????" - Så fick han själv kicken. Fail..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in