Citat:
För att få ersättning? Tror du att Moskva skulle prioritera engelska över svenska på en svensk sajt? Du är dig lik. Yandex och google är mycket bättre på engelska än på svenska och därför använder jag dem. Kolla själv.
"Opopulärt?" Det heter impopulärt.
Du säger att det är en fri värld. Mitt intryck är att världen har varit mycket friare för dig än för andra, men be mig inte att gå in på detaljer. Jag ser dock att du har varit på semester. Under den tiden har vi i tråden också haft semester.
Jag råder alla att studera Xelious och hans/hennes/hens semestrar och inlägg under årens lopp. Plus mer som jag inte kan gå in på.
(FB) De två vännerna Xelious och bernad_law
"Opopulärt?" Det heter impopulärt.
Du säger att det är en fri värld. Mitt intryck är att världen har varit mycket friare för dig än för andra, men be mig inte att gå in på detaljer. Jag ser dock att du har varit på semester. Under den tiden har vi i tråden också haft semester.
Jag råder alla att studera Xelious och hans/hennes/hens semestrar och inlägg under årens lopp. Plus mer som jag inte kan gå in på.
(FB) De två vännerna Xelious och bernad_law
Fortsätt gärna kommentera moderatorer och modererande av forumet - det brukar alltid vara uppskattat!
Annars är du mest bara fånig. Ditt svammel om "anglosaxiska" nyheter betyder noll och intet. Antingen är det foliehattsidor som counter-whatever eller ryskproducerade skitbloggar. Tass är en objektiv nyhetsförmedlare vid jämförelse. de använder själva benämningen "self-proclaimed" om låtsasrepublikerna, vilket din foliehattsida gnällde på att Amnesty gjorde. Det kan ju även nämnas att Ryssland inte erkänt låtsasrepublikerna...
Men vad tror du annars om rapporterna att Ryssland - tvärtemot vad du hävdade - börjat backa ut ur Donbass och Novorossyia-projektet efter kerrys besök i Moskva?
http://www.themoscowtimes.com/opinion/opinion/article/by-ditching-novorossia-moscow-admits-defeat/522758.html