2015-05-31, 12:23
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Tolkar jag TS rätt att det inte är Sverigedemokrater som TS menar utan riktiga rasister eller är det bara jag som greppar efter halmstrån

Tja, alla Sverigedemokrater som jag känner säger att de vill döda negrer, bögar osv. Negrer är skräp, araber har våldtäkt i blodet och blattar är tjuvar i generna osv. Då är några aktiva Sverigedemokrater.

Så låter alla Sverigedemokrater när kameran och micken är nedpackade och alla talar fritt på fester och event osv.

Sverigedemokrater är riktiga fullblodsrasister.
Citera
2015-05-31, 12:42
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Tja, alla Sverigedemokrater som jag känner säger att de vill döda negrer, bögar osv. Negrer är skräp, araber har våldtäkt i blodet och blattar är tjuvar i generna osv. Då är några aktiva Sverigedemokrater.

Så låter alla Sverigedemokrater när kameran och micken är nedpackade och alla talar fritt på fester och event osv.

Komik på hög nivå.

Till och med här på flashback så är de moderata invandringskritikerna i klar majoritet över rasisterna.

Kan det vara så att de som inte vill bli betraktade som rasister, undviker att berätta offentligt om sina sympatier med Sverigedemokraterna?
Citera
2015-05-31, 12:50
Avstängd
Det är befängda påståenden som kommer. Nu senast från Finansminister Magdalena Andersson att alla problem i landet beror på rasism (den vite mannen) Få människor i världen är så toleranta pch snälla som, den svensk vite mannen. Det Cykolp-marxisterna behöver idag är ett svart får för att de tygit så fel i flera decennier nu. Det eliten sysslar med nu är OFÖRSKÄMT.

Svenskarna är inte fascister, rasister, homofober eller nazister. Det är totalt groteska påståenden som kommer från den kulturmarxistiska eliten. Totalt verklighetfrämmande och fördomsfulla människor. Fostrade av DN och Expo-nätverket i sina rasrena södermalmsenklaver.

Man upphörs aldrig att förvånas i detta land.

http://www.friatider.se/andersson-situationen-i-sverige-ar-rasisternas-fel
Citera
2015-05-31, 12:57
Medlem
Stakeholders avatar
Det finns egentligen bara tre typer av åsikter. Dessa tre samlar omkring 99%.

1 De som vill alla väl och tror att pengar växer på träd och är livrädda för att någon ska kalla dom främlingsfientliga. Ofta mindre vetande eller politiker som är rädda för journalister.

2 De som förstår att invandringen kostar multum och att väfärden och pensioner urholkas. Kriminalitet och otrygghet växer lavinartat.

3 De som vill islamisera världen.
Senast redigerad av Stakeholder 2015-05-31 kl. 12:59.
Citera
2015-05-31, 13:01
Medlem
Ordet rasist har ingen mening längre eftersom ni överanvänder ordet
Citera
2015-05-31, 13:10
Medlem
Snailfaces avatar
Citat:

Ja precis, 17-18 procent av folket är "fullblodsrasister" som vill döda negrer och bögar. Du är en av de mest pinsamma massmedia-programmerade robotar som finns på det här forumet, varje gång man ser dig posta så blir man förskräckt över hur någon, oavsett om de är en hjärntvättad tonårsfjolla, kan köpa stadspropagandan så blint. En pinsam stackare är du, och man undrar ibland om du är ett troll eller om du verkligen har såna här problem med att tänka kritiskt och självständigt. Egentligen är det synd om såna som du, men eftersom att du ständigt visar att det är du själv som tänker i oerhört fördomsfulla och fördömmande svart-vita termer, så blir det svårt att känna något annat än förakt. En äcklig liten idiot som inte bryr sig om eller förstår problemen vårt samhälle står inför för fem öre, och egentligen bara är intresserad av att klappa sig själv på ryggen över vilka fina och duktiga åsikter den har.

Skäms för fan, bara skäms.

Till TS kan jag bara säga att du verkar tämligen förvirrad du med. Har du köpt medias ständiga dravvel om vilken svår "rasism" som råder överallt i det här landet så tycker jag att det är ditt eget ansvar att vakna upp ifrån den vanföreställningen och sen kan du komma tillbaka och argumentera med andra människor.
Citera
2015-05-31, 13:22
Medlem
JnDs avatar
Citat:

Kan säga dig att en hel del "sossar" som jag känner snackar mer skit om invandring än vad jag gör...
Citera
2015-05-31, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
Kan säga dig att en hel del "sossar" som jag känner snackar mer skit om invandring än vad jag gör...
Fast de sossarna röstar väl numera på sd?

Citat:

Eller som när Erik Almqvist ljög svart inför rullande kamera och sa att han aldrig kallat någon blatte-lover, babbe eller hora. Han ljög vidare och sa att Zoran Ismail ljugit. Är det någon som tror att Björn Söder, Åkesson eller nånannan inte skulle kunna vara kapabel till samma lögner som den inför kameror så blide och milde Erik Almqvist?

Tänk er låta sverigedemokratiska ungdomar festa loss och grogga upp varsin flaska sprit, och efter en timme börja diskutera invandring. Kamera påslagen diskret i bakgrunden. Inget rasistiskt alls skulle sägas?

Det finns en mycket god anledning till att det råder totalt alkoholförbud på SDUs sammakomster, läger o dyl.
Citera
2015-05-31, 17:01
Medlem
Scientia-Viss avatar
Citat:

Hur många Sverigedemokrater känner du? Eller menar du folk som röstar på SD? Fast du förstår nog inte skillnaden.

F.ö.. I call bullshit. Du förstår inte att det är era desperata lögner som bidrar till SD:s tillväxt? Ni förstår inte att folk har egen tankeförmåga? Inte ens efter snart 9 år av konstant SD-tillväxt. Dags att byta taktik kanske? Mer peace & love och mindre hat.
Citera
2015-05-31, 18:34
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scientia-Vis
Hur många Sverigedemokrater känner du? Eller menar du folk som röstar på SD? Fast du förstår nog inte skillnaden.

F.ö.. I call bullshit. Du förstår inte att det är era desperata lögner som bidrar till SD:s tillväxt? Ni förstår inte att folk har egen tankeförmåga? Inte ens efter snart 9 år av konstant SD-tillväxt. Dags att byta taktik kanske? Mer peace & love och mindre hat.

Jag känner väl till ett 10-tal SD-patrask. Synd att du inte kan förstå en simpel text dock. Då skulle du inte behöva fråga sånt som besvaras i den text du citerar.

Jag känner en person som är aktiv i SD och får sin lön via SD-uppdrag. Han har vid flera tillfällen uttryckt att han vill att "bögar ska gasas ihjäl". Förutom allt annat rasistiskt han pumpar ur sig så är väl detta någonting av det dummaste han släpper ur sig.

En annan som är aktiv i partiet tycker att kvinnor borde vara omyndigförklarade. Han anser att samhället var bättre fungerande på den tiden då det var så.

Tankar som dessa är genomgående i mina erfarenheter av möten med SD-patrask, på event, fester osv. Det roliga är att de tror att jag är någon form av halv-SD-patrask. De har flera gånger uttryckt att de tycker jag ska engagera mig. ...får se brukar jag svara, hehe!
Citera
2015-06-01, 15:10
Bannlyst
Vad fan svamlar du om TS?

Det är inte rasister eller nationalister som förstört Sverige och gjort det till ett otryggt skitland som har mest våldtäkter i världen och skottlossningar mellan kriminella gäng.

Det är alla kommunister i vår regering som har bedrivit en totalt ansvarslös invandrings politik i 40 år som har ansvaret för den destruktiva samhälls utvecklingen vi har i Sverige.
Senast redigerad av Largactyl 2015-06-01 kl. 15:18.
Citera
2015-06-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Largactyl
Det är alla kommunister i vår regering som har bedrivit en totalt ansvarslös invandrings politik i 40 år som har ansvaret för den destruktiva samhälls utvecklingen vi har i Sverige.

Självklart är det den som har och har haft makten som bär ansvaret.

Men förvänta dig inte annat än att sosse-packet och moderat-packet kommer att skylla på "rasisterna" den dagen inbördeskriget bryter ut. Det tjänar inte till att försöka resonera med dem, de kommer aldrig erkänna några misstag. Vi får strida till vi stupar och aldrig kapitulera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in