Citat:
Ursprungligen postat av
nedboy
Tja, alla Sverigedemokrater som jag känner säger att de vill döda negrer, bögar osv. Negrer är skräp, araber har våldtäkt i blodet och blattar är tjuvar i generna osv. Då är några aktiva Sverigedemokrater.
Så låter alla Sverigedemokrater när kameran och micken är nedpackade och alla talar fritt på fester och event osv.
Sverigedemokrater är riktiga fullblodsrasister.

Ja precis, 17-18 procent av folket är "fullblodsrasister" som vill döda negrer och bögar. Du är en av de mest pinsamma massmedia-programmerade robotar som finns på det här forumet, varje gång man ser dig posta så blir man förskräckt över hur någon, oavsett om de är en hjärntvättad tonårsfjolla, kan köpa stadspropagandan så blint. En pinsam stackare är du, och man undrar ibland om du är ett troll eller om du verkligen har såna här problem med att tänka kritiskt och självständigt. Egentligen är det synd om såna som du, men eftersom att du ständigt visar att det är du själv som tänker i oerhört fördomsfulla och fördömmande svart-vita termer, så blir det svårt att känna något annat än förakt. En äcklig liten idiot som inte bryr sig om eller förstår problemen vårt samhälle står inför för fem öre, och egentligen bara är intresserad av att klappa sig själv på ryggen över vilka fina och duktiga åsikter den har.
Skäms för fan, bara skäms.
Till TS kan jag bara säga att du verkar tämligen förvirrad du med. Har du köpt medias ständiga dravvel om vilken svår "rasism" som råder överallt i det här landet så tycker jag att det är ditt eget ansvar att vakna upp ifrån den vanföreställningen och sen kan du komma tillbaka och argumentera med andra människor.