2015-05-29, 11:05
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Fan som jag hoppas på att Klopp väljer Liverpool, vore för bra för att var sant.

Hade varit kul med honom i Premier League jag ser inte varför det skulle vara en omöjlighet.
Citera
2015-05-29, 12:57
Medlem
BigBadClowns avatar
Någon som har sett Fabian Schär spela och vet hur bra han är? Mittback i FC Basel.
Citera
2015-05-29, 13:09
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadClown
Någon som har sett Fabian Schär spela och vet hur bra han är? Mittback i FC Basel.

Allt jag vet är att Dortmund har varit intresserad av honom. Om det säger något så, där har du det.
Citera
2015-05-29, 17:08
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Dels ett skambud, dels borde Liverpool vara tämligen chanslösa om andra klubbar som ryktas vara intresserade, såsom Manchester United, ger sig in i budgivningen. Men visst vore det en bra värvning.

Har aldrig sett dig uttala dig positivt om LFC, varför kan du inte bara heja på United lr liknande?

Clyne ryktas även vilja till Anfield så..

Klopp-ryktet verkar även de trissas upp mer och mer.
Citera
2015-05-29, 17:39
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Har aldrig sett dig uttala dig positivt om LFC, varför kan du inte bara heja på United lr liknande?
Åh nej. Finns det supportrar till ditt lag som du inte vill ska tillhöra "din" supportergrupp? Undrar hur det känns...

Men visst är jag pessimistiskt lagd. Det kan inte förnekas. Inte bara gällande Liverpool. Även om jag i vissa fall skulle kalla det realism istället för pessimism. I fallet Clyne har jag gärna fel då jag gärna ser honom ansluta. Liverpool är intresserade av en spelare jag ser som en bra värvning! Det var nog positivt nog för åtminstone resten av veckan.
Citera
2015-05-29, 18:40
Medlem
MangoChutneys avatar
Om mina kompisar i London har rätt så vill Clyne till LFC och LFC sägs vara beredda att betala vad det kan komma att kosta att värva honom, Soton sägs vilja ha ca £13M för honom. Att döma av artiklar i mindre trovärdiga tidningar så har dessutom Man U dragit sig ur en affär. Hmm, har svår att se hur flerspelare från Soton ska kunna lyfta LFC kommande säsong

Mer oroväckande är uppgifter från Liverpool att LFC är beredd att aktivera Bentekes utköpsklausul på £32M, ser mycket hellre att man försöker sno Jackson Martinez från Arsenal...

Klopp till LFC blir ett allt ihärdigare rykte. Där kan man ju bara hålla tummarna och be till gud att det blir så nu när Klopp enligt tysk media uttryckt en önskan att ta över LFC.
Citera
2015-05-29, 19:16
Medlem
MentosFruitcores avatar
Nja, om Martinez får välja mellan Liverpool eller Arsenal råder det ingen tvekan om att han kommer välja Arsenal. CL-spel, har börjat vinna titlar och är på alla sätt överlägsna Liverpool spelmässigt.

32 miljoner pund för Benteke känns dock helt galet för Liverpools dels. Benteke passar väl Arsenals spelstil bättre? Liknar Giroud i sin spelstil.
Citera
2015-05-29, 21:45
Medlem
4522s avatar
Flamengo har gjort klart med Guerrero.
Citera
2015-05-29, 22:43
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Flamengo har gjort klart med Guerrero.
Sorgligt, hade forstatt om han gatt till Kina som det var snack om. Bara for tva dagar sen var det Fluminense som han forhandlade med. Corinthians erbjod inte mycket mindre for forlangning. Trodde han hade hjarta.
Citera
2015-05-30, 07:09
Medlem
DinosaurPhils avatar
Newcastle, denna underbara klubb har släppt Gutierrez...

Vilka nötter det sitter i den styrelsen
Citera
2015-05-30, 10:08
Bannlyst
Nu får man väl skit eftersom Vidal naturligtvis aldrig skulle kunna lämna Juve för Arsenal, men tydligen har en argentinsk journalist som var först ut med Sanchezdealen ifjol nu gått ut och sagt att man kommit överens om Vidal. Ta det för vad det är.
Citera
2015-05-30, 10:33
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil
Newcastle, denna underbara klubb har släppt Gutierrez...

Vilka nötter det sitter i den styrelsen

Fast, Gutierrez håller inte för PL egentligen. Han är 32 bast och vill säkert flytta hem till Argentina istället för att nöta bänk i Newcastle.

Man hade iofs kunnat erbjudit honom ett kontrakt över nästa säsong, men inget fel med att inte göra det heller. Man måste ibland tänka bort cancern och ta honom för den han är på planen. Han höll inte för PL innan cancern och gör inte det efter heller. Sen att man erbjuder Ameobi ett nytt kontrakt är en annan femma, skulle hellre ge Gutierrez ett 10-årskontrakt än att ge Ameobi ett kontrakt på tre år..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in