2015-05-26, 13:49
Medlem
swebarbs avatar
Annars funkar http://socialclub.rockstargames.com/member bra..
Citera
2015-05-26, 17:38
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Någon som har något tips på hur man kan hitta stabila duktiga spelare att köra igenom samtliga heists med?

Hamnar alltid i dåliga servrar, med folk som förstör eller bara usla spelare..

Går inte att köra igenom heists överhuvudtaget för mig.
Citera
2015-05-26, 17:39
Medlem
Jag flippar fan på heists snart. Ska köra finalen på prison break, folk väntar med att trycka på ready up, för att senare skriva att de vill ha 25% vilket de aldrig kommer få, när det är 1 minut kvar av tiden. När man väl börjar heisten så dör de och folk leavar. Finns det verkligen så dumma människor?
Citera
2015-05-26, 18:30
Medlem
-=Damian=-s avatar
är inne på finalen på humane labs... har också problem med idioter som ska ha 30-40% och inte fattar att jag inte fått betalt som leader under någon setup, samt får betala för att starta en heist.. idioter.. sen springer dom hejvilt och gör allt fel och blir man då krossad av motståndet pga att gruppen inte håller ihop.. ja då är man en idiot som inte kan spela..
sen när man väl klarat en setup så ska de blåsa skallen av en med sitt shotgun och spela allan.

efterlyser ett bra crew om någon har.. släng mig ett PM så jag slipper alla jävla freaks..
Citera
2015-05-26, 21:27
Medlem
swebarbs avatar
Ni kan ju testa eftersöka spelare här på reddit http://www.reddit.com/r/HeistTeams/search?q=Humane&sort=new&restrict_sr=on&t=week,, håller med om att spela me randoms är fan omöjligt, körde säkert prison break ett 30tal gånger innan det gick till slut.. Nu joinar jag bara andras, pallar inte bry mig slutföra dom andra 2 för tillfället.
Citera
2015-05-26, 23:13
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
är inne på finalen på humane labs... har också problem med idioter som ska ha 30-40% och inte fattar att jag inte fått betalt som leader under någon setup, samt får betala för att starta en heist.. idioter.. sen springer dom hejvilt och gör allt fel och blir man då krossad av motståndet pga att gruppen inte håller ihop.. ja då är man en idiot som inte kan spela..
sen när man väl klarat en setup så ska de blåsa skallen av en med sitt shotgun och spela allan.

efterlyser ett bra crew om någon har.. släng mig ett PM så jag slipper alla jävla freaks..

Det visste inte jag faktiskt. Vad får man betala för att starta en heist? Och varför får man inte betalt under setupsen?

Obs! Har aldrig ifrågasatt min utdelning. Har inte funnits någon anledning då jag aldrig genomfört en enda heist..
Citera
2015-05-27, 06:34
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Det visste inte jag faktiskt. Vad får man betala för att starta en heist? Och varför får man inte betalt under setupsen?

Obs! Har aldrig ifrågasatt min utdelning. Har inte funnits någon anledning då jag aldrig genomfört en enda heist..

Tex humane labs kostar 54.000 (10% av totalsumman som ens crew får) den ger alltså 540.000 efter finalen. Kostnaden ät för alla saker som behövs till setupsen. Logiskt är att ledaren får betalt när jobbet är klart, medans de som bara hoppar in på en setup får betalt då också.
Citera
2015-05-27, 15:42
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Kan man kolla någonstans i vilken ordning man gjort sina heists? Någon gång stod det att ens all in order kunde försvinna om man startade en viss heist och då tryckte jag nej. Nästa gång var det någon annan heist som jag tryckte på men då stod det inget, dock inte den som ska vara i ordning. Startade den men klarade den aldrig. Kan min all in one challenge vara borta nu?
Citera
2015-05-29, 02:47
Medlem
Finns det någon flashback crew med dödsknarkarnazister som man kan snacka om negrer,judar och knark utan man blir kickad?
Citera
2015-05-29, 13:08
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Någon som har tips på hur man får folk att joina ens heists?
Citera
2015-05-29, 13:23
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Finns det någon flashback crew med dödsknarkarnazister som man kan snacka om negrer,judar och knark utan man blir kickad?
Var med i en förut, visste inte riktigt vad de var för något.

Var roligt i början då alla hade rakat huvud och heists byxor och skor men de var ju riktiga nazister så lämnade dem och gick med i en kompis crew.
Citera
2015-05-29, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Var med i en förut, visste inte riktigt vad de var för något.

Var roligt i början då alla hade rakat huvud och heists byxor och skor men de var ju riktiga nazister så lämnade dem och gick med i en kompis crew.

Lite kul då min gubbe är faktiskt redan rakad med heists byxor och skor, med grön militär tröja M87.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in