(visste inte vart jag skulle lägga tråden så mod får gärna flytta den om hen tycker den trivs bättre någon annanstans) Tjena! Tänker inte skriva värsta bibeln/koranen beroende på vilken religion nu utan ska hålla mig kortfattat,har kommit i kontakt med en person som kallar sig Julia Nordin på skype och vi har haft skype sex ett antal gånger dock har hon inte haft cam på men jag har de (har inte visat ansiktet) nu helt plötsligt efter vi har skypat o hon lovat att skicka bilder på sig (hon har gjort det innan) så tar hon bort mig/blockar mig och svarar inte när jag skriver till henne. Nu till frågorna,Kan hon vara någon annan? Kan hon/han vara en peddofil som spelat in när vi skypat o snart kmr hota mig att sprida det om jag inte gör det o det? Har någon annan vart med om detta kanske till och med med samma "tjej"? Är minderårig men vill inte se nått om att det är åldersgräns på flashback för skapade bara kontot här för att kunna skriva det här. Tacksam för alla svar!
(visste inte vart jag skulle lägga tråden så mod får gärna flytta den om hen tycker den trivs bättre någon annanstans) Tjena! Tänker inte skriva värsta bibeln/koranen beroende på vilken religion nu utan ska hålla mig kortfattat,har kommit i kontakt med en person som kallar sig Julia Nordin på skype och vi har haft skype sex ett antal gånger dock har hon inte haft cam på men jag har de (har inte visat ansiktet) nu helt plötsligt efter vi har skypat o hon lovat att skicka bilder på sig (hon har gjort det innan) så tar hon bort mig/blockar mig och svarar inte när jag skriver till henne. Nu till frågorna,Kan hon vara någon annan? Kan hon/han vara en peddofil som spelat in när vi skypat o snart kmr hota mig att sprida det om jag inte gör det o det? Har någon annan vart med om detta kanske till och med med samma "tjej"? Är minderårig men vill inte se nått om att det är åldersgräns på flashback för skapade bara kontot här för att kunna skriva det här. Tacksam för alla svar!
Ha
Är nog en tjock gubbe som suttit och gottat sig
Hoppas bilder sprids så du lär dig att inte äckla runt på nätet som liten Pöjk/Tös
Smart drag att blotta sig på det där sättet för en människa utan cam..
Garanterat inte personen på bilden, kan mycket väl vara en pedofil.
Eller kanske någon som känner dig..
Hoppas du har lärt dig något..
Ja där har vi det, Vilken skräck det är några i din skola som är ansvariga
Så nu sprids detta runt i skolan bakom din rygg
((Tänk på det din FinskaVinterSnigel när du går i korridorerna))
Mycket möjligt att det är en man som du runkat framför, dock kommer antagligen inget hända då du inte visade ansiktet, och förhoppningsvis inte gav ut ditt namn.
Fattar dock inte hur fan har man camsex om inte båda har webbkameror?
Inget ansikte så är det med 99.9% chans att det är någon gammal gubbe, alternativt någon som känner dig.
Som tidigare personer har sagt, vem är så dum att han/hon har camsex om inte båda har cam.
Haha, låter som nån försökte skicka en RAT till dig !
addade massa pedo snubbar på skype och skickade ut nån bild till dom , "bild". Sen så hade jag massa roligt.