Citat:
Ursprungligen postat av
VCPC
Har sökt in till FEK kandidat och som kurs, lärosätet är Stockholms Universitet. Har någon erfarenhet av programmet och kan berätta ifall man kan fortsätta jobba heltid?
Hur många obligatoriska lektioner/föreläsningar är det ungefär i veckan/månaden, räknad i timmar och tillfällen.
Jag tror att heltid kan gå, kanske svårt, men lätt 80%, det beror iofs på om du har flex tider.
Och hur ambitiös du är såklart.
Sen beror det lite på vilken det kurs osv (tänker på kandidaten).