2015-05-19, 18:19
  #12613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Aboww tog 400 mg för första gången igår och tänkte ha lite kul, sen stoppade jag i mig 2mg xanor då det ska boosta ruset. Däckade i princip två timmar efter intag och hade helt bisarra drömmar och när jag vaknade blev jag riktigt överraskad då jag trodde att jag hade varit vaken hela tiden när jag drömde. Sen nu 13 timmar senare har jag feber och förkylning, segt. Får väl testa igen fast utan benson, för jag kände inte av något rus överhuvudtaget.
Hur länge bör jag vänta för att få bort den lilla toleransen jag har? Har hört att man måste dubbla dosen om man kör igen dagen efter.

Mnja inte riktigt så illa är det inte, däremot om du hållit på med det ett tag så kan du behöva höja dosen lite grand. Men det är alltid bra att inte köra flera dagar på raken utan ha vilopause till och från. I början när jag gick på Gabapentin körde jag varje helg i princip och det funkade i 1 år tills jag blev immun mot de positiva effekterna (antar att det var mest för att jag mådde bättre rent psykiskt då den hjälpte mig mot min sociala fobi och grava ångest, vilket jag inte lider utav i samma sträckning nu.

Lyrica får jag inte heller någon effekt av, oavsett hur lång tid jag väntar.
Citera
2015-05-19, 19:31
  #12614
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Mnja inte riktigt så illa är det inte, däremot om du hållit på med det ett tag så kan du behöva höja dosen lite grand. Men det är alltid bra att inte köra flera dagar på raken utan ha vilopause till och från. I början när jag gick på Gabapentin körde jag varje helg i princip och det funkade i 1 år tills jag blev immun mot de positiva effekterna (antar att det var mest för att jag mådde bättre rent psykiskt då den hjälpte mig mot min sociala fobi och grava ångest, vilket jag inte lider utav i samma sträckning nu.

Lyrica får jag inte heller någon effekt av, oavsett hur lång tid jag väntar.

Testade idag igen, har väl då väntat 2 dagar sedan senaste. Så sjukt svårt att beskriva ruset, jag kände mig helt dissocierad men ändå väldigt glad och social. Nu drar jag på med lite sub också, känns kanon. Svår drog att hitta på gatan ändå
Citera
2015-05-19, 21:01
  #12615
Medlem
wtfhappends avatar
Upplevde nått konstigt häromdagen.
Fick ett kraftigare rus av lyrican än jag brukade få trots att jag tog cirka 400gram mindre än vanligt. Brukar ta lite över 2 gram. Och jag hade bara haft hälften så många vita dagar från skiten än jag brukar.
Ända jag gjort annorlunda var att jag kört ett litet tjack race mellan gångerna.

Någon som upplevt något liknande av att får kraftigare rus av mindre mängd?
Citera
2015-05-20, 00:19
  #12616
Medlem
GonerStoners avatar
Jag har ätit lyrica 2 dagar nu och dosen ligger runt 700mg per dag.
Har haft en rejäl AT förr men då hade jag tagit i månader,
om jag nu inte tar mer kommer det bli någon hemsk at på dom 2 dagarna?


MVH.
Citera
2015-05-20, 00:35
  #12617
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Jag har ätit lyrica 2 dagar nu och dosen ligger runt 700mg per dag.
Har haft en rejäl AT förr men då hade jag tagit i månader,
om jag nu inte tar mer kommer det bli någon hemsk at på dom 2 dagarna?


MVH.

Nej det är helt jävla lugnt! Du kan garanterat äta i 2-3 dagar till utan att känna av någonting alls när du lägger ner.
Citera
2015-05-20, 00:37
  #12618
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Nej det är helt jävla lugnt! Du kan garanterat äta i 2-3 dagar till utan att känna av någonting alls när du lägger ner.

Blivit bjuden och svag som jag är så tackar jag och tar emot.
Tack för svaret min vän!


MVH.
Citera
2015-05-20, 16:06
  #12619
Medlem
shape.the.futures avatar
Hur fan ska man kunna sluta med Lyrica utan att lägga in sig? Jag kommer få konkreta självmordstankar om jag bara klipper och jag har förstått att det värsta kommer att hålla i sig ett tag. Ska man bli torsk på tramadol ist? För just tramadol hjälper rätt bra.
Citera
2015-05-22, 20:24
  #12620
Medlem
wtfhappends avatar
Slängde i mig 2 gram lyrica sen 4 timmar senare 500 gram trambadol. Se hur detta sluta! Är bara så jävla less på allt och vill bara bara drogad och borta från verkligheten ett tag. Hur säger lagen om man blir tagen med tramadol i kroppen. Om man säger man tagit en tablett under 400 gram åker man inte fast? För det är lagligt att har tramadol tabletter 400 gram?

ps skriver dåligt för påverkad som fan men jag återkommer hur det var att blanda tramabol och lyrica.
puss på er!

om nån vill träffas och chilla är bara pm!
__________________
Senast redigerad av wtfhappend 2015-05-22 kl. 20:34.
Citera
2015-05-23, 12:23
  #12621
Medlem
blutzeugens avatar
Bara jag som somnar jääävligt skönt på Lyrica? Sover som ett litet barn haha.. Toleransen är väl nackdelen annars perfekt med en holk
Citera
2015-05-23, 19:27
  #12622
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfhappend
Slängde i mig 2 gram lyrica sen 4 timmar senare 500 gram trambadol. Se hur detta sluta! Är bara så jävla less på allt och vill bara bara drogad och borta från verkligheten ett tag. Hur säger lagen om man blir tagen med tramadol i kroppen. Om man säger man tagit en tablett under 400 gram åker man inte fast? För det är lagligt att har tramadol tabletter 400 gram?

ps skriver dåligt för påverkad som fan men jag återkommer hur det var att blanda tramabol och lyrica.
puss på er!

om nån vill träffas och chilla är bara pm!


Jag har blandat tram och Lyrica några gånger. Hyfsat skönt men jag får typ en jävla massa muskelspasmer av blandningen.
Citera
2015-05-23, 20:32
  #12623
Medlem
blutzeugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Jag har blandat tram och Lyrica några gånger. Hyfsat skönt men jag får typ en jävla massa muskelspasmer av blandningen.
Samma här Najs rus men spasmerna är jobbiga som faan annars 9/10 tabbar haha
Citera
2015-05-23, 22:08
  #12624
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blutzeugen
Bara jag som somnar jääävligt skönt på Lyrica? Sover som ett litet barn haha.. Toleransen är väl nackdelen annars perfekt med en holk

Sover gör man bra som fan så är samma för mig.

Hur funkar lyrica att ta me til le club? De borde ju inte säga nåt att säga men det är klart det har....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in