Citat:
Ursprungligen postat av
boredoms
Aboww tog 400 mg för första gången igår och tänkte ha lite kul, sen stoppade jag i mig 2mg xanor då det ska boosta ruset. Däckade i princip två timmar efter intag och hade helt bisarra drömmar och när jag vaknade blev jag riktigt överraskad då jag trodde att jag hade varit vaken hela tiden när jag drömde. Sen nu 13 timmar senare har jag feber och förkylning, segt. Får väl testa igen fast utan benson, för jag kände inte av något rus överhuvudtaget.
Hur länge bör jag vänta för att få bort den lilla toleransen jag har? Har hört att man måste dubbla dosen om man kör igen dagen efter.
Mnja inte riktigt så illa är det inte, däremot om du hållit på med det ett tag så kan du behöva höja dosen lite grand. Men det är alltid bra att inte köra flera dagar på raken utan ha vilopause till och från. I början när jag gick på Gabapentin körde jag varje helg i princip och det funkade i 1 år tills jag blev immun mot de positiva effekterna (antar att det var mest för att jag mådde bättre rent psykiskt då den hjälpte mig mot min sociala fobi och grava ångest, vilket jag inte lider utav i samma sträckning nu.
Lyrica får jag inte heller någon effekt av, oavsett hur lång tid jag väntar.