Citat:
Ursprungligen postat av
Kirenstilen
Du missar en grej här. Alla tycker det är svinballt att hänga på pubsamlingar med grabbar och ultras men när det smäller råkade man bara vara på fel plats och det var inget roligt längre. Stämmer såklart inte alltid men allt för ofta..
En Arena är samlingspuben för alla typer av djurgårdssupportrar, så det handlar knappast om att julgranar hänger där för att "det är svinballt att hänga med grabbar och ultras", utan helt enkelt för att det är den officiella puben för DIF.
Förstår vad du menar, men det är inte fallet på det haket i alla fall.