Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Inte konstigt att Jonas vill bli bedömd som psyksjuk. Då får han ju ut försäkringspengarna! Hur jävla tydligt måste det var för att folk ska fatta att detta inte alls är en psyksjuk person utan en beräknande mördare som är ute efter pengar. Hans jävla krokodiltårar lurar inte mig!
Du har varit förbannad på riktigt från första början, jag delar din uppfattning att det är pengarna som har varit lockande. Nu när vi dessutom har sett hans betyg från högskolan och att han inte hade några 2.0 på högskoleprovet så är det rätt mycket som krackelerar.
Alla vill utmåla honom som extremt smart, det har visat sig att så är inte fallet. Varför fullföljer man inte sina studier i Lund som man påbörjat i stället för att bli mekaniker i/på FM. Helt orimligt!
Dessutom var han tvungen att klara några tentor om han skulle fått studiemedel om jag minns rätt? Hela bilden av helylle-Jonas som ställde upp för alla och var en hyvens karl har spruckit..
Nu säger han dessutom att anledningen att han inte sökte psykhjälp inte hade något med hans utlandstjänstgöring att göra. Han hade i månader "haft ett inre tvång" att mörda sin familj,

, jag hade förbanne mig satt mig i en taxi och åkt till psykakuten med en gång, vilket nöt.