2015-05-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Bättre att de mammor som inte kan försörja sina barn, låter bli att skaffa barn. Det ansvaret har de i och med abort-lagstiftningen. De som inte klarar av det ansvaret, måste man befria från ansvaret på något vis. Man tar bort barnet från dem, och kastrerar dem. Det måste ju bara vara det effektivaste. Därefter kan de knulla runt hur mycket som helst, utan att ytterligare skada vare sig sitt eget barn eller nya.
Ja det är ju det jag säger. Mannen klantat sig så ska samhället ta hand om barnet och ombesörja tvångskastrering av kvinnan. Ska "någon annan" betala detta eller ska han stå för fiolerna själv? "Någon annan", va?
Citera
2015-05-19, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ta fram dina jävla källor på att det är 40 000 oönskade barn eller håll käften! Du verkar tro att bara för att mamman vill göra en abort och gör en abort så är barnet oönskat av fadern

Du är en riktigt vidrig människa med vidrig människosyn helt klart! där endast moderns ord är lag, och pappan ska stå där tacka och ta emot med ett leende medans han blir rövknullad.

Det enda rimliga är juridisk abort för fadern.
Jag säger det igen; i Sverige har vi byggt ett politiskt, juridiskt och socialt sysyem som ska göra att kvinnor slipper ha ett vuxet samspel och ömsesidigt givande och tagande mellan män och kvinnor. Korrupt. Varför svenska män har relationer med svenska kvinnor är en gåta. En 38-årig man på mitt jobb är just tillbaks från Kina och ett första möte med damen. Trenden är tydlig.
Citera
2015-05-19, 15:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jag säger det igen; i Sverige har vi byggt ett politiskt, juridiskt och socialt sysyem som ska göra att kvinnor slipper ha ett vuxet samspel och ömsesidigt givande och tagande mellan män och kvinnor. Korrupt. Varför svenska män har relationer med svenska kvinnor är en gåta. En 38-årig man på mitt jobb är just tillbaks från Kina och ett första möte med damen. Trenden är tydlig.

När man läser Limnings svar i tråden så ja då får man den uppfattningen om kvinnan, men som tur är finns det normala kvinnor här i tråden faktiskt, som ser/anser att kvinnan också har ett stort ansvar i det hela!
Citera
2015-05-19, 15:21
Medlem
Citat:
När man läser Limnings svar i tråden så ja då får man den uppfattningen om kvinnan, men som tur är finns det normala kvinnor här i tråden faktiskt, som ser/anser att kvinnan också har ett stort ansvar i det hela!
Det är avvikande undantag. Svenska kvinnor är uppfostrade till kravmaskiner med syfte att utnyttja män.
Citera
2015-05-19, 15:37
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Ja det är inte lätt att vara stundom helt pk-inkorrekt som kvinna.

Appropå IRL.. Kan ju säga så här, p.g.a mina åsikter, som jag känner starkt för och står för, så har ju jag inte många kvinnliga vänner.

Men men.. Det finns ju nivåer i både helvetet och i himlen....

Du låter lite som Diana Davison. https://www.youtube.com/channel/UCVRQqUgDRBevsDGOeE1DL3A/videos

Detta är menat som en komplimang. Hon har inte heller så många kvinnliga vänner. Systerskapet verkar brutalt om man går emot det.
Citera
2015-05-19, 15:55
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:

Limnings åsikter representeras av 99% av alla kvinnor därute. Och en stor del vita riddare.

Empress och milford är ju en anomali i denna frågan.
Citera
2015-05-19, 16:02
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Limnings åsikter representeras av 99% av alla kvinnor därute. Och en stor del vita riddare.

Hehe men dessa två kvinnor, får en iafall att inte tappa tron på kvinnorna!
Citera
2015-05-19, 16:09
Medlem
Felpost
Senast redigerad av Limning 2015-05-19 kl. 16:15.
Citera
2015-05-19, 16:11
Medlem
nousernameneededs avatar
Felpost
Senast redigerad av nousernameneeded 2015-05-19 kl. 16:21.
Citera
2015-05-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ta fram dina jävla källor på att det är 40 000 oönskade barn eller håll käften! Du verkar tro att bara för att mamman vill göra en abort och gör en abort så är barnet oönskat av fadern

Du är en riktigt vidrig människa med vidrig människosyn helt klart! där endast moderns ord är lag, och pappan ska stå där tacka och ta emot med ett leende medans han blir rövknullad.

Det enda rimliga är juridisk abort för fadern.
Nej, min människosyn är fullt normal till skillnad från den människosyn som presenteras här i tråden och förespråkar att barn ska fråntas sina lagliga rättigheter och kvinnor tvångssteriliseras, en människosyn som strider mot både barnkonventionen och konventionen om mänskliga rättigheter. Möjligen var den gångbar nån gång på 1800-talet.
Citera
2015-05-19, 16:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limning
Nej, min människosyn är fullt normal till skillnad från den människosyn som presenteras här i tråden och förespråkar att barn ska fråntas sina lagliga rättigheter och kvinnor tvångssteriliseras, en människosyn som strider mot både barnkonventionen och konventionen om mänskliga rättigheter. Möjligen var den gångbar nån gång på 1800-talet.

Nej din människosyn är vidrig, där du anser att mannen inte skall ha några rättigheter utan endast skyldigheter... men kvinnan skall bara ha rättigheter

Men det är okej att ni tycker män skall steriliseras? Det har ni feminister skrivit i denna tråd.

Som sagt din människosyn är vidrig då du tycker att det är helt okej att en kvinna ska kunna tvinga en man att bli pappa.

Men kan inte undgå att se att du inte svarat på min fråga, vart är dina källor på att 40 000 aborter görs varje år pga att ingen vill ta hand om det.
Citera
2015-05-19, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE

Ja självklart. Mina åsikter representeras även av Sveriges riksdag, FN och i stort sett varje legal instans i världen där barn inte är totalt rättslösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in