Fan, trodde jag hade skrivit vad jag tyckte om It Follows, men verkar som jag inte har gjort det! Hur som helst så måste jag säga att den var galet överhypad. Början var väldigt creepy och obehaglig, men filmen sjönk som en sten vid "hårrycks-scenen". De horribla CGI/after effects-effekterna staplades på varandra, och fotot samt klippningen blev plötsligt betydligt sämre än i början av filmen. Scenen som utspelade sig vid den där simhallen (eller vad det nu var) är antagligen den minst skrämmande scenen jag någonsin har sett.. herreeeegud!
Första halvan var bra, skådespeleriet var toppen och influenserna av Carpenter och Craven var charmiga. Men allt som allt så var den inte mycket att hurra över, tyvärr.
Den blir det i kväll.
Med hardcoded korean subs.
IT BUURRRRNS
Det e skrämande med den där filmen jag sett. Vad den heter?! THey are in a house kind of, playing a games of cards an then they monsters . demons. Vas ugly when one become a witch and laughs.
ANd then one in space a rocket there and is demon there that is demon and kills astronauts in ship in space. Lawrens Fishburn ist here.
Nä, har inte sett den så skall egentligen hålla truten. Med allt snack om den i tråden så ligger den på prio 1 att se iaf.!
Kul det, men vänta på en ordentlig relle och se inte HDRippen med inbränd text, just ljudbilden i filmen är så pass bra så den ska man se i bästa möjliga kvalité.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!