2015-05-15, 20:53
Medlem
loliravers avatar
Tack
Citera
2015-05-16, 08:45
Medlem
wtfhappends avatar
lyrica för motverka amfetamin avtändning? Nån som testat?
Citera
2015-05-16, 11:09
Medlem
Cloudss avatar
Efter nio dagars uppehåll körde jag 300mg på tom mage och en stark kopp kaffe

Alltid lika kul att festa till det med lyra på helgen!
Citera
2015-05-16, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfhappend

Kan ge kramp
Citera
2015-05-16, 16:23
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:

Funkar bra om du inte kört tjack allt för länge och väntar ett bra tag efter sista dosen innan du tar en lagom dos lyrica. Ta 300mg om du är ovan lyrica så ska det lindra bra.
Citera
2015-05-16, 16:34
Medlem
Sitter på lite lyrica. Tar 200 mg om dagen.
Vad är en lämplig dos (180 cm, 100 kg) för ett rus?
Vad kan jag vänta mig för effekt?
Citera
2015-05-16, 20:09
Medlem
Två frågor:

1. Är lyrica klassat?

2. Om man beställer Lyrica i pulverform, ska man då röra ned det i kaffe eller hur inmundigar man det bäst? Går det att bara skopa i sig eller smakar det för äckligt?
Citera
2015-05-16, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Två frågor:

1. Är lyrica klassat?

2. Om man beställer Lyrica i pulverform, ska man då röra ned det i kaffe eller hur inmundigar man det bäst? Går det att bara skopa i sig eller smakar det för äckligt?

1. som jag förstått det så är det olagligt att köpa lyrica om du inte får det utskrivet. Har frågat på en shop om just detta och de sa att det var olagligt.

2. Ner i vatten går bra. Smakar inget vidare men det går att klunka ner rätt bra.
Citera
2015-05-17, 02:53
Medlem
Citat:

Det funkar delvis, du kommer må bättre men det är inte säkert att det hjälper dig att somna som benzo kan göra. Eftersom lyrica är uppåt till en början så får du mer energi och du kan få mer matlust. Så visst, det är värt att testa men det är lätt att få krampnoja. När det gäller kramprisk beror det på doseringen av lyrican och hur du själv mår, om du t.ex. varit uppe några dygn och inte skött kosthållning sägs det att kramprisken ökar.

Men ta 300mg, borde inte vara någon fara. Men ta inte mitt ord på det, allt är individuellt och bara du själv vet om det är värt att testa eller inte. För mig har det funkat bra, men har varit väldigt försiktig. Det gäller att känna efter hur man tror kroppen kommer reagera. Om du är mycket van vid lyrica kan det nog funka perfekt.
Senast redigerad av stupid-fuck 2015-05-17 kl. 03:46.
Citera
2015-05-17, 10:08
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
1. som jag förstått det så är det olagligt att köpa lyrica om du inte får det utskrivet. Har frågat på en shop om just detta och de sa att det var olagligt.

2. Ner i vatten går bra. Smakar inget vidare men det går att klunka ner rätt bra.

FEL.

Både Polisen och Läkemedelsverket säger att det inte är olagligt. De sa det båda med bitter och arg ton till mig i telefon.

Du får köpa hur mycket du vill och ha hur mycket du vill hemma - det är din ägodel. Snuten kan ta det för analys om de skulle göra husis p.g.a. annan aktivitet, men då får du tillbaka det.

Vad som är olagligt är att öppna en verksamhet som tillhandahåller Lyrica eller pregabalin i lösform. Då måste man först få tillstånd från staten (som de privata apoteken har nu för tiden). Har man inget tillstånd kan man som säljare åka på ett års fängelse som högst.

MEN, blandar du in något annat i din beställning, t.ex. 1 gram tramadol från Apotek1 tillsammans med dina 20 gram pregabalin så har du begått ett narkotikabrott och då åker du som köpare fast. Men att köpa icke-narkotikaklassade substanser på nätet är inte olagligt.

Om du dock beställer från utlandet så kan tullen ta det, eftersom det kan användas i "berusningssyfte".
Citera
2015-05-17, 16:58
Medlem
wtfhappends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
FEL.

Både Polisen och Läkemedelsverket säger att det inte är olagligt. De sa det båda med bitter och arg ton till mig i telefon.

Du får köpa hur mycket du vill och ha hur mycket du vill hemma - det är din ägodel. Snuten kan ta det för analys om de skulle göra husis p.g.a. annan aktivitet, men då får du tillbaka det.

Vill bara bekräfta detta är sant för har haft personliga erfarenheter med polisen. Så ingen går och nojja sig i oödan.
Citera
2015-05-17, 18:46
Medlem
Citat:
Vill bara bekräfta detta är sant för har haft personliga erfarenheter med polisen. Så ingen går och nojja sig i oödan.
Försökt sluta med lyrican men blir så konstig i kroppen, och deprimerad(läs gråtfärdig) hjälper inte ens att jag dagligen tar elefantdoser benso. Är det utsättnings besvär eller abstinens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in