2015-05-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serics
Hoppas inte det stämmer R Madrid jävla snusk klubb
Utveckla gärna
2015-05-16, 23:18
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Tänk på att Barca fortfarande har sitt transferförbud och lär ligga sämst till vid en övergång för Pogba.

Mja, de får köpa spelare, problemet ligger i att de som köps nu i sommar inte får spela förrens Januari 2016. Det skulle kanske även vara till en liten, liten fördel i just det här fallet då Juventus får behålla sin guldklimp i 6-12 månader till i form av lån, så de kanske är mer benägna att acceptera ett bud från Barcelona.
2015-05-17, 11:11
Bannlyst
Marca skriver att De Gea redan accepterat ett en flytt och en lön, men det stämmer inte. Enligt de som har bäst koll på United så har De Gea inte bestämt sig ännu. Så här tror jag det ligger till...

De Gea vill gärna gå till Real, men han är ingen som kommer göra sig ovän med United eller bråka sig bort. United behöver inga pengar och skulle kunna behålla honom en säsong till utan problem. Dock vet jag inte hur United resonerar här.

David McDonnell
‏@DiscoMirror
Man Utd insist no agreement in place with Real for transfer of De Gea, despite reports from Spain that he has agreed to join them #MUFC

Lite kul att vissa Barcasupportrar här hävdade att Valdes skulle ta över mitt under säsongen av De Gea, som i skrivande stund är världens bästa målvakt. United ska inte ens se Valdes som ett alternativ till förstaspaden om De Gea lämnar...

De hetaste alternativen till en ersättare verkar vara Cech (som United kan få lös) och Lloris, men där är Spurs ovilliga att förhandla. Så att det blir Cech är ingen högoddsare. Vore en fantastisk lösning för United.
Senast redigerad av speedi- 2015-05-17 kl. 11:16.
2015-05-17, 11:28
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Marca skriver att De Gea redan accepterat ett en flytt och en lön, men det stämmer inte. Enligt de som har bäst koll på United så har De Gea inte bestämt sig ännu. Så här tror jag det ligger till...

De Gea vill gärna gå till Real, men han är ingen som kommer göra sig ovän med United eller bråka sig bort. United behöver inga pengar och skulle kunna behålla honom en säsong till utan problem. Dock vet jag inte hur United resonerar här.

David McDonnell
‏@DiscoMirror
Man Utd insist no agreement in place with Real for transfer of De Gea, despite reports from Spain that he has agreed to join them #MUFC

Lite kul att vissa Barcasupportrar här hävdade att Valdes skulle ta över mitt under säsongen av De Gea, som i skrivande stund är världens bästa målvakt. United ska inte ens se Valdes som ett alternativ till förstaspaden om De Gea lämnar...

De hetaste alternativen till en ersättare verkar vara Cech (som United kan få lös) och Lloris, men där är Spurs ovilliga att förhandla. Så att det blir Cech är ingen högoddsare. Vore en fantastisk lösning för United.

En titt i kristallkulan säger att Bale går till Man U och De Gea går till RM, RM får dessutom ~£50-60 mille i mellanskillnad. Deal done...
2015-05-17, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
En titt i kristallkulan säger att Bale går till Man U och De Gea går till RM, RM får dessutom ~£50-60 mille i mellanskillnad. Deal done...

Såna där affärer...hur ofta sker dom? Tycks alltid ryktas om det, händer i princip aldrig.
2015-05-17, 11:46
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Såna där affärer...hur ofta sker dom? Tycks alltid ryktas om det, händer i princip aldrig.

Senast var väl Eto'o + cash för Zlatan.
2015-05-17, 12:15
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

De händer tillräckligt ofta för att man inte ska kunna bortse från möjligheten. Särskilt om det finns ett ömsesidigt intresse för de inblandade spelarna och spelarna själv vill byta klubbar.
2015-05-17, 12:18
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Cuadrado och Salah gick ju i motsatta riktningar i vintras. Förvisso lån på Salah, men ändå.
2015-05-17, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Cuadrado och Salah gick ju i motsatta riktningar i vintras. Förvisso lån på Salah, men ändå.

Det är väl inte riktigt samma klass på dom spelarna?
2015-05-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney

Ojoj, det hade varit en jävligt bra deal som låter för bra för att vara sann. Jag tror det blir max 50 M euro utöver De Gea som United får slanta upp. Jag har svårt och se att Bale skulle kosta mer än 80 M euro...
2015-05-17, 14:21
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Utveckla gärna

Äckligaste köpeklubben så länge ja kan minnas
2015-05-17, 15:14
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serics
Äckligaste köpeklubben så länge ja kan minnas
Ot: Tycker inte ens den där Mia är snygg, dåliga filmer gör hon också, rank 2 på ph, bedrövligt...

Skulle vara roligt med Bale till United men tråkigt att tappa De Gea, United har ju pengarna att lösa Bale. Läste någon artikel om att United har 1,5 miljard att göra av med i sommar om de vill, någon som kan bekräfta eller dementera som har bättre koll på laget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in