Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Sen är sannolikheten för de olika utfallen inte lika, men det tror jag nog du förstår.

Jodå, och sannolikheten för att gud finns är 50/50 för antingen finns han, eller så finns han inte

Nämen jag tycker helt enkelt att det är mer oberäkneligt än Motvall.
Citat:
Ursprungligen postat av
motvall
Där visades det möjliga utgångar men lite matte.
Svårt att se att ett taggat Stuttgart i bra form och med flyt inte klarar Paderborn och att HSV visar samma uselhet mot ett färdigspelat Schalke på sin Volkparkstadion/Imtech som idag. Att så Hertha förväntas förlora är även det en bedömning efter så uselt de spelade idag. Utgår från de trepoängarna, inte från någon statistisk förvrängd sannolikhetslära där alla alltid kan slå alla alltid.
Vinner Hannover är de klara, vice versa gäller för ditt Freiburg. För HSV räcker dock inte en vinst även om ni kryssar.
Matte är det, om än inte den mest komplicerade!
Nu har Freiburg dels vunnit mot ligans bästa lag (som kanske inte är 100% nu), och bara någon vecka innan förlorat mot de sämsta. I ena matchen hade man tur, i den andra otur. Paderborn ger fan aldrig upp, och kommer vara svåra för Stuttgart. Så jag tycker faktiskt att alla kan slå alla dessa matcher, och jag vågar inte utgå från nått.
Tror ändå på lika mellan scp-vfb, och att Hamburg förlorar och Hertha likaså. Freiburg tar Hannover med 10-0