Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
De har precis samma rätt att ställa frågor och göra ett "reportage" som AB's journalister har. Det fria ordet tillkommer alla.
Att du finner det "obehagligt" kan man bara skratta åt. Självklart har du inget emot att journalister förstör folks liv heller, antar jag? Jag menar, det "fria ordet" har väl sitt pris. Speciellt som du anser att det ska vara monopoliserat av dessa murvlar utan samvete.
Gå och snyfta någon annanstans.
Jag kan absolut snyfta på annat ställe... Men då man i tråden ser er sorgliga obildade nötter som inte tycks ha en aning om vad journalistik är blir det svårt att hålla tyst.
Visst kan man man misstänka att Aftonbladet, Expressen och samtliga medier är vänster och kulturmarxister. Dock är man ganska obildad om man hyser dessa misstankar.
Än värre blir det då man tycks tro att Nordisk Ungdom är objektiva i sin rapportering....
Jag köper att media söker sina "offer" i sina hem... Något även Jan Helin tycks ställa sig bakom. Men man bör respektera offrets svar vilket NU gjorde. Därmed kan man ju undra vad som diskuteras i denna tråd?
Kommer alltid att vidhålla att det är något som är riktigt galet när politiska partier beslutar sig för att jaga politiska motståndare för en intervju.