Ska ta om allt blev helt galet
Om jag har 5000iu och blandar med 5ml lösning Så får jag 1000iu ml
500iu/10 = 50 enheter på en 1/2ml spruta
Alltså 20 enheter för att få 250iu ?
Hejsan jag ligger på en 20v Testo e kur 250 e5d, startade en blast med winnar och har drygt en månad kvar. Jag tänkte köra 14 dagar dnp när winnarna är klara men nu krockar det med lite andra saker typ bröllop och sånt där det blir för jobbigt att va på dnp. Så min fråga kan man köra dnp och Testo/winnar samtidigt eller ska man kliva av winnara?
Hejsan jag ligger på en 20v Testo e kur 250 e5d, startade en blast med winnar och har drygt en månad kvar. Jag tänkte köra 14 dagar dnp när winnarna är klara men nu krockar det med lite andra saker typ bröllop och sånt där det blir för jobbigt att va på dnp. Så min fråga kan man köra dnp och Testo/winnar samtidigt eller ska man kliva av winnara?
Det går att köra allt tillsammans! DNP påverkar ju inte levern alls t.ex.
Nu du ute o cykla! Win har ingen vätskedrivande effekt
Enligt Bengtzz guide är det vätskedrivande iaf.
Stanozolol
Vanliga namn: Winstrol, winnar, win-tab och win-inject.
Alla effekter är jämförda som om preparatet var intaget utan andra AAS och doseringarna är antagn a för just män, om ingenting annat står markerat.
Medicinskt Namn: Stanozolol
Kemisk struktur (IUPAC): 17ß-Hydroxy-17-methyl-5a-androstano[3,2-c]pyrazole
Deff / Bulkmedel: Fördelaktigt på bulk i kombination med andra injects. Mycket bra alternativ vid deff.
Halveringstid: 8 timmar (cirka 4 ggr längre för inject)
Vanlig nybörjardosering: 20-50mg varje dag i minst 30 dagar.
Acne: Förekommer
Anabol aktivitet: Ja
Vattenbindande: Nej tvärtom
Högt blodtryck: Ja
Aromatisering: Nej
Risk för gynekomasti: Extremt låg
Levervärden: Påverkas mycket negativt
Blodfetter: Påverkas mycket negativt
Högandrogen aktivitet: Ja
Minskar HPGA funktion: Ja, moderat
Påverkar välmåendet: Inte mycket
Kommentarer:
Stanozolol i alla dess former är känt för extrem styrka och grym hårdhet. Detta preparatet är vanligt inför tävlingar där man skall vara så hård som möjligt men bygger inte speciellt mycket massa ensamt. Många upplever dock att winstrol på en bulkkkur är positivt för massbyggandet dels för att det ger mycket styrka men en till teori att det sänker SHBG mycket. Det är vetenskapligt bevisat att stanozolol sänker SHBG, vilket då gör att andra AAS är mer fria i blodbanan och kan då nyttjas av kroppen bättre. I vilket fall kan winstrol med godhet användas både när man bulkar och deffar och kan kombineras med i princip vad som helst. Vanliga biverkningar av winstrol är ledvärk, och det beror på att kollagensyntesen förändras av stanolzolol, visserligen ökar den markant men kollagenfibrerna blir svagare och skörare. Tänk er skillnaden mellan en sten och metall, en sten är ju hårdare än metall men bräckligare än metall. Nu är det inte säkert att det är exakt såhär men principen om ledproblem av winstrol skall nå fram i alla fall. Många upplever som en följd av detta, ledvärk på winstrol och andra märker ingenting alls. Winstrol är också styggt mot blodfetter och levern men trots alla dessa bieffekter är det många som gillar den för dess styrka och hårdhet den ger.
Kontring av gynekomasti:
Extremt ovanligt, men kan förekomma efter kuren då man har låga nivåer av testosteron eller om man doserar oregelbundet under kuren. Kontras bäst med Nolvadex och Letrozole.
Var också beredd på att även om risken för gynekomasti är extremt ovanlig så vet man aldrig om man får fakes, man kan lika gärna få testosteron eller något annat som har risk för gynekomasti. Så man skall alltid vara redo med kontringar för gynekomasti.