2015-05-15, 14:39
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatepate
Något som skulle anses som ett lämpligt beteende vore ju att ta kontakt med personalchef isåfall, inte spotta någon i ansiktet?
Javisst. Men jag är av åsikten att servicepersonal som missköter sina uppgifter ska lida personligen.
Citera
2015-05-15, 14:47
Medlem
Vilken jävla fjant, det hör man ju bara på rösten och hur han pratar. Antagligen en mesig bög.
Citera
2015-05-15, 14:47
Medlem
TS, hur fan går det med namnet egentligen? Ut med skiten eller försvarar du hans beteende?
Citera
2015-05-15, 14:53
Medlem
MIBRs avatar
Vad heter horungen? Ut med namnet nu! Låter ju som en riktig bög
Citera
2015-05-15, 14:59
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Köttätare och i synnerhet McDonaldsbesökare tillhör inte samhällets mest önskvärda skikt direkt...
Citera
2015-05-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkina
TS, hur fan går det med namnet egentligen? Ut med skiten eller försvarar du hans beteende?

M*ohammed K*mal Får man länka hela FB?
Citera
2015-05-15, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Vad heter horungen? Ut med namnet nu! Låter ju som en riktig bög

På facebook heter han B*rby K*mal av någon anledning
Citera
2015-05-15, 15:10
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Låter som ett lämpligt beteende, om han nu fått väntat så länge utan att de sa till varför det dröjer.

Lämpligt beteende att spotta på någon, som antagligen inte har något med dröjsmålet att göra, för att man inte fått sin mat? Det brukar vara folk av mörkare hudton som tycker att det är lämpligt beteende. Själv, som icke efterbliven, så tycker jag inte att det är lämpligt i någon situation jag kan komma på. Utvecklingsstörda och småbarn kan man ha överseende med att de får för sig att spotta, men utöver det så får man vara en första klassens drägg om man spottar på någon.

Det har självklart inte tagit 40 min heller, det fattar väl vilken idiot som helst. 15-20 min, ja kanske, men knappast 40 min.
Citera
2015-05-15, 15:13
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Lämpligt beteende att spotta på någon, som antagligen inte har något med dröjsmålet att göra, för att man inte fått sin mat? Det brukar vara folk av mörkare hudton som tycker att det är lämpligt beteende. Själv, som icke efterbliven, så tycker jag inte att det är lämpligt i någon situation jag kan komma på. Utvecklingsstörda och småbarn kan man ha överseende med att de får för sig att spotta, men utöver det så får man vara en första klassens drägg om man spottar på någon.

Det har självklart inte tagit 40 min heller, det fattar väl vilken idiot som helst. 15-20 min, ja kanske, men knappast 40 min.
Ptja. Om man tittar på filmen verkar det ju vara så att personen i fråga är lite störd.
Citera
2015-05-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatepate
M*ohammed K*mal Får man länka hela FB?

Nu förstår jag inte riktigt, vilka bokstäver ska in ist för *? Är hans FB helt ren med en mörkblå omslagsbild?

Ja, vem bryr sig. Du kommer max få en varning. Se det som en god gärning.
Senast redigerad av Arkina 2015-05-15 kl. 15:23.
Citera
2015-05-15, 15:21
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Ptja. Om man tittar på filmen verkar det ju vara så att personen i fråga är lite störd.

Jag sitter på jobbet så jag kan inte kolla filmen. Jag får förlita mig på kommentarerna i tråden kring filmen tills vidare.

Men ja, risken finns väl att han är störd på något sätt. Tyvärr är det inte ett helt ovanligt beteende av MENA att spotta, så att han är störd i någon klinisk mening är ju inte säkert.
Citera
2015-05-15, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkina
Nu förstår jag inte riktigt, vilka bokstäver ska in ist för *? Är hans FB helt ren med en mörkblå omslagsbild?

Ja, vem bryr sig. Du kommer max få en varning. Se det som en god gärning.

B*rby K*mal där första bokstaven i alfabetet ska in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in