2015-05-15, 09:05
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Sluta köp deras jävla gräs!
Det handlar bla om den jävla weedförsäljningen det här.
Som redan sagts i tråden sker försäljning av gräs helt öppet i Bergsjön.

Röker emellanåt och kan säga att de här skjutningarna har påverkat min tillgång till weed 2015.
Tidigare ringde jag ett samtal och hade en 5a / 10a i handen på 20 min.
Så är det inte längre.
Någon försöker ta över kontrollen av distributionen av gräset i GBG, det kan jag se.

Jag har börjat odla själv och råder alla att göra detsamma. Alternativt köp hasch, för där är dessa gängen inte inblandade.
Stöd dem inte! Bojkotta Weed om du bor i GBG!
Citera
2015-05-15, 09:07
Medlem
Ny info från GP.

Citat:
Den unge mannen var bosatt i Bergsjön och var nära kamrat med flera av de ungdomar som dömdes i den uppmärksammade gängrättegången i höstas.

Hans namn figurerade också i förundersökningen som låg till grund för domstolsförhandlingen. 20-åringen åtalades dock aldrig för medverkan i den grova misshandeln av en ledande person inom den äldre falangen.

Merparten av 20-åringens kompisar fälldes och avtjänar just nu straff på anstalt.
Citera
2015-05-15, 09:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
När du slutar ta det lagliga knarket alkohol så ska vi börja lyssna på ditt råd..
Vad vet du om BaraBiffens alkoholintag och när det börjar skjutas mellan olika systembolags revir ska jag lyssna på vad du har att säga.
Citera
2015-05-15, 09:21
Medlem
Det är inte självklart vad som är snabbaste eller enklaste vägen från Bergsjön till Östra sjukhuset. Att köra via Shellmacken i Partille är inte speciellt konstigt. Dock är det märkligt att inte fortsätta till akutintaget vilket bara borde ta några få minuter.
Citera
2015-05-15, 09:23
Medlem
Verkar som de ar Omar som blev skjuten
Citera
2015-05-15, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakez

Citera
2015-05-15, 09:26
Medlem
Citat:

Knappast. Yahya kanske, eventuellt någon av sharjar omars bröder.
Citera
2015-05-15, 09:26
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
För den som inte är insatt är din information väldigt "fattig". Berätta gärna mer. Tillhör han något gäng och i så fall vilket då? Bakgrund? Fullständigt namn?
Citera
2015-05-15, 09:27
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alamos
Det är inte självklart vad som är snabbaste eller enklaste vägen från Bergsjön till Östra sjukhuset. Att köra via Shellmacken i Partille är inte speciellt konstigt. Dock är det märkligt att inte fortsätta till akutintaget vilket bara borde ta några få minuter.

Det verkade vara viktigare att dumpa snubben och göra rent bilen som man antagligen lånat av nån viktig person.
Citera
2015-05-15, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Polisen har ju spärrat av shellmacken och det verkar ju tetigt att dumpa någon där..

Om det är hans polare är det måhända tetigt men inte otänkbart, dom kanske var färskingar och fick panik?
Citera
2015-05-15, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
För den som inte är insatt är din information väldigt "fattig". Berätta gärna mer. Tillhör han något gäng och i så fall vilket då? Bakgrund? Fullständigt namn?

Skulle väl va han Omar Shajar från yngre bergsjön isf? Men GP säger att han aldrig ens blev åtalad, Omar va väl häktad men gick loss tidigt?
Citera
2015-05-15, 09:38
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
Skulle väl va han Omar Shajar från yngre bergsjön isf? Men GP säger att han aldrig ens blev åtalad, Omar va väl häktad men gick loss tidigt?
Att han aldrig blev åtalad för vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in