2015-05-14, 21:25
Medlem
-Mystics avatar
Vad tror ni? Kommer Janne nu ligga vaken framöver under natten och vara riktigt orolig?

En riktigt bra auktion! Give them hell! Mattson är nästa
Citera
2015-05-14, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Precis. Det är AB som har satt ribban i den här debatten.

Intressant argument. Jag hoppas du förstår att du just invaliderat din egen främlingfientlighet med det argumentet också.

När jag var ung fanns det inte så mycket invandrare i Sverige, men de som fanns här fick ofta mycket stryk av nazister och annat pack, enbart för att de var invandrare. Nu för tiden, så har nazisternas ursprungliga bemötande accepterats som norm och invandrare ger Svenskar mycket stryk enbart för att de är Svenskar.

Enligt ditt resonemang, så är detta alltså något Svenskarna förtjänar, då deras "förfäder" satte ribban på 60-90-talet för vad som är ok att göra och inte.

Kontenta: Invandrarnas våld mot Svenskar är Legitimt.

Så, är detta en åsikt du vill ha eller är du redo att omvärdera den, nu när du drabbats själv av den?
Citera
2015-05-14, 21:37
Medlem
Gloria.Romanas avatar
Väldigt bra initiativ av Nordisk ungdom. En liten spillra ljus i mörkret. De står i fronten för revolutionen även om det bara innebär att de plingar på JH dörr och frågar om sanningen.

Ni handlade väl kamrater! JH är en av Sveriges värsta förbrytare. Han hatar demokrati, yttrandefrihet och mötesfrihet.
Citera
2015-05-14, 21:43
Medlem
-Mystics avatar
Hur många veckor tills vi ser hans bostad utannonserad hos någon mäklarfirma?
Citera
2015-05-14, 21:45
Medlem
Varför kan aldrig de som förespråkar mångkultur bo i den? Jan Helin bor i ett homogent område medan han menar att mångkulturen är de bästa som hänt Sverige.

Får åt helvete med PK fittan!
Citera
2015-05-14, 21:46
Medlem
TheGlobalEmpires avatar
Tycker att Nordisk Ungdoms besök var utfört på ett respektfullt sätt och att ställa frågor till en makthavare är inte fel. Hycklaren Helin som förespråkar mångkultur bor självklart i ett segregerat vitt bostadsområde långt ifrån problemen i förorterna som fanskapet förordar & hyllar. Istället för att vifta runt med mobilen kunde han ha bemödat sig att svara på några simpla och relevanta frågor. Hycklaren brukar ju annars ha en riktig svada i podden Mattsson Helin, fast då surrar han ju med en stolle från samma sekt så då går det minsann bra att låta käften glappa.
Citera
2015-05-14, 21:52
Medlem
så här procoverar man med klass, eftertanke och finess. Inte som när motständsrörelsen klistrar upp klisterlappar på gymnasieskolor och är allmänt jobbiga
Citera
2015-05-14, 21:58
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Det blir väl inget efteråt...eftersom det ännu inte blivit en jävla notis, tycker du att jag är orealistisk som ser möjligheten att få ut en artikel dagen efter?

Du ar ju inte smart iallafall. Vi far ju se pa sondag nar Jan Helin skriver sina kolumner. Tills dess kan du halla kaften.
Citera
2015-05-14, 22:01
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morality.Cripples
Intressant argument. Jag hoppas du förstår att du just invaliderat din egen främlingfientlighet med det argumentet också.

När jag var ung fanns det inte så mycket invandrare i Sverige, men de som fanns här fick ofta mycket stryk av nazister och annat pack, enbart för att de var invandrare. Nu för tiden, så har nazisternas ursprungliga bemötande accepterats som norm och invandrare ger Svenskar mycket stryk enbart för att de är Svenskar.

Enligt ditt resonemang, så är detta alltså något Svenskarna förtjänar, då deras "förfäder" satte ribban på 60-90-talet för vad som är ok att göra och inte.

Kontenta: Invandrarnas våld mot Svenskar är Legitimt.

Så, är detta en åsikt du vill ha eller är du redo att omvärdera den, nu när du drabbats själv av den?
Du tycker inte att det är en skillnad när Sveriges största tidning, som läses av hundratusentals läsare varje dag, som tillhör den tredje statsmakten, åker hem till folk och hänger ut dem för något de skrivit anonymt på internet i syfte att uppfostra massan och tala om för dem vilka åsikter som är ok och vilka som inte är okej? Det skiljer ingenting i maktförhållanden mellan AB och NU? Du jämför Sveriges största tidning med tre snubbar från Nordisk ungdom?
Citera
2015-05-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbjavlar
Ja, och Hitler byggde fina motorvägar. Varför lipa om honom, liksom? Att AB då och då lyckats göra något någorlunda vettigt fritar dem inte från ansvar för all annan skit de hittar på.

Helin och AB stödjer öppet människor som sysslar med åsiktsregistrering.

Stödjer? Har du en källa till ditt påstående?
Nej, det har du ju inte eftersom du ljuger.
Varför ljuger du?
Är rasismen så viktig för dig att du måste börja ljuga som "försvar"!?
Helt jävla sanslöst.
Citera
2015-05-14, 22:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenquist
så här procoverar man med klass, eftertanke och finess. Inte som när motständsrörelsen klistrar upp klisterlappar på gymnasieskolor och är allmänt jobbiga
Jag tyckte också dom skötte det riktigt bra. Ingen hotfullhet & aggressivitet. Bara jävligt irriterande.
Citera
2015-05-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberPolice
Känns som om det är meningslöst att uppmana till sådant: https://www.nordfront.se/nordisk-ungdom-gick-hem-till-jan-helin.smr

Jag ser inga problem med att adressen skrivs ut på Flashback. Jan Helin är en offentlig person och en framträdande makthavare. Att skriva ut var han bor är inte märkvärdigare än att skriva ut var tex ett statsråd eller näringslivstopp bor.

Jag har inte alltid varit särskilt positiv till motståndsrörelsens handlingar men i det här fallet så har man faktiskt gjorde någonting bra, all heder till motståndsrörelsen för att de skriver ut adressen och all heder till nordisk ungdom för att de genomförde denna aktion.

Tydligen så tyckte svinet Helin inte att det var lika roligt att själv bli uppsökt i hemmet som det var att göra det mot andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in