2015-05-14, 16:16
Medlem
Härligt med alla hyrpostare i tråden. Verkar som om det bet bra.
Citera
2015-05-14, 16:16
Medlem
FrankBucks avatar
Fan vad jag gillar vad Jan gör vid 2.31 in i klippet, ni som kan lite om kroppspråk förstår nog vad det är
Citera
2015-05-14, 16:20
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankBuck
Fan vad jag gillar vad Jan gör vid 2.31 in i klippet, ni som kan lite om kroppspråk förstår nog vad det är
Dra handen genom håret, nervös?
Citera
2015-05-14, 16:21
Medlem
8711s avatar
Jag tycker man ska tvinga såna som Jan Helin att sätta sina barn i skolor i Tensta och Fittja.

Då blir det nog annat ljud i skällan ska ni alla se! Då kommer det dag att berättas om rasismen mot svenskar, hur hans barn drabbats, hur dom blir kallade svennejävlar och stämplas på alla negativa sätt som finns för att dom är svenskar. Det ska dock inte finnas någon väg bort från det, det vore rätt åt den fega jävla hycklande råttan!

Sen kan dom tacka sin "kära" far för eländet och lidandet.
Citera
2015-05-14, 16:21
Bannlyst
Citat:

enlighten us, vad innebär det kräket kör handen genom håret?
Citera
2015-05-14, 16:22
Medlem
FrankBucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Ja precis och sedan någon sekund senare blicken ned i marken när han ska stänga dörren. Testa själv att öppna och stänga din dörr, knappast så att man brukar blicka ned i marken, han är rädd för ögonkontakt.
Citera
2015-05-14, 16:25
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Att dra handen i håret eller liknande är ett tydligt tecken på att man är obekväm.
Citera
2015-05-14, 16:25
Medlem
FrankBucks avatar
Citat:

Börjar man analysera denna sekvens ännu mer ser man hur onaturlig rörelsen är, hans arm fastnar lixom på nedvägen och vet inte riktigt vart den ska ta vägen och rörelsen görs med en väldigt ojämn hastigheten. Han tar inte heller tag i hela sitt hår utan rör bara lite på toppen. Blir väldigt komiskt när man ser det några gånger.
Citera
2015-05-14, 16:26
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ja precis och sedan någon sekund senare blicken ned i marken när han ska stänga dörren. Testa själv att öppna och stänga din dörr, knappast så att man brukar blicka ned i marken, han är rädd för ögonkontakt.
Vill inte försvara Helin nu men vem hade inte varit nervös när flera främmande män kom och knackade på? Sen skäms han säkert för han vet själv vilken hycklare han är.
Citera
2015-05-14, 16:27
Medlem
tystichattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Det är ju Helin och resten av kulturmarxisterna som har satt den låga nivån redan.

Om man tillåter pungsparkar så förstår jag inte varför man inte får göra det då.
Precis, men då ska man inte klaga på metoden heller.
Senast redigerad av tystichatten 2015-05-14 kl. 16:43.
Citera
2015-05-14, 16:33
Medlem
FrankBucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Vill inte försvara Helin nu men vem hade inte varit nervös när flera främmande män kom och knackade på? Sen skäms han säkert för han vet själv vilken hycklare han är.

Har inte sagt att det är något onormalt beteende men om Jan Helin hade påstått att han hanterade situationen utmärkt och framstod som "trovärdig" hade jag hävdat motsatsen. Det kroppspråket skulle aldrig hålla i rätten så att säga utan man hade hamnat på lögndetektorn.
Citera
2015-05-14, 16:35
Medlem
FrankBucks avatar
Det roligaste med rörelsen är att han efter någon sekund ungefär "kommer på sig själv" och drar undan handen snabbt som fan. Lite som om man har handen innanför byxorna och snabbt drar ur handen när någon kommer på en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in