Tjo guys..
Jag kommer nog klassas som forumets pajas efter ni läst detta, men ... Who cares in 100 years?
Anyways.
Jag började chatta med en klasskamrat (tjej) som jag ej träffat sen jag hoppa av plugge!
Vi gick i samma klass första ring på gymnasiet, sen hoppade jag eav efter knappt ett halvår då jag börja jobba istället.
Vi har dock inte träffats sen dess att jag hoppa av för 2 år sen, å när vi gick i samma klass så snackade vi knappt. Jag la dock altid märke till henne.
Här om dagen så hade hon "likat" en av mina inlägg på Facebook, senare skrev jag lite random å frågade hur de va på plugget nu förtiden.
Sen frågade hon vad jag gjorde nu mer. Då va jag tvungen att gå ut o jag har självklart inte internet på mobilen, men får ett medd från henne precis innan WiFi:Et slutade nås då hon skrev
"Fan göruuuu va social med mig"
Jag kom hem igen, skrev vad jag hade sysslat med o så.
Senare frågar jag vad hon sysslat med. Då säger hon att allt är skit på plugget etc
Sen berättar hon att hon är sjukskriven,
Jag- Varför är du sjukskriven då? om jag får fråga asså
Hon- Jaa klart du får fråga
-Men orkar inte förklara idag. Vi kan ta d imorn
Jag- Tänkte bara om du hade typ AIDS eller nåt, inte så kul o berätta till randoms
Hon-
-Du kan va lungn inge aids
Där sluta hela chatten vilket var igår kväll!
De jag vill veta, hur vet man om tjejer ens VILL chatta med mig.. Jag menar, så hon inte chattar med mig för å få slut på vad jag har att säga :/
Sen undrar jag om jag äns ska fortsätta skriva eller inte med tanke på att hon skrev "Men orkar inte förklara idag. Vi kan ta d imorn"
Vadå, borde jag skriva å fråga "vad vare du va sjukskriven för??"
Tjejer!!
Hur skriver ni om ni igentligen inte vill chatta med snubben som skriver?
Hur tror ni att hon ser de? Jag kanske bara gör en höna av en fjäder här nu men grejjen är att jag tycker hon är grymt vacker å skulle gärna chansa på henne!
Som är nu klassad som Flashbacks pajas... Men vore tacksam för lite hjälp
Vad borde jag göra för att få hennes uppmerksamhet osv?
Tack för att ni läste så långt, o tackar på förhand för svar!
Jag kommer nog klassas som forumets pajas efter ni läst detta, men ... Who cares in 100 years?

Anyways.
Jag började chatta med en klasskamrat (tjej) som jag ej träffat sen jag hoppa av plugge!
Vi gick i samma klass första ring på gymnasiet, sen hoppade jag eav efter knappt ett halvår då jag börja jobba istället.
Vi har dock inte träffats sen dess att jag hoppa av för 2 år sen, å när vi gick i samma klass så snackade vi knappt. Jag la dock altid märke till henne.
Här om dagen så hade hon "likat" en av mina inlägg på Facebook, senare skrev jag lite random å frågade hur de va på plugget nu förtiden.
Sen frågade hon vad jag gjorde nu mer. Då va jag tvungen att gå ut o jag har självklart inte internet på mobilen, men får ett medd från henne precis innan WiFi:Et slutade nås då hon skrev
"Fan göruuuu va social med mig"
Jag kom hem igen, skrev vad jag hade sysslat med o så.
Senare frågar jag vad hon sysslat med. Då säger hon att allt är skit på plugget etc
Sen berättar hon att hon är sjukskriven,
Jag- Varför är du sjukskriven då? om jag får fråga asså
Hon- Jaa klart du får fråga
-Men orkar inte förklara idag. Vi kan ta d imorn

Jag- Tänkte bara om du hade typ AIDS eller nåt, inte så kul o berätta till randoms
Hon-
-Du kan va lungn inge aids

Där sluta hela chatten vilket var igår kväll!
De jag vill veta, hur vet man om tjejer ens VILL chatta med mig.. Jag menar, så hon inte chattar med mig för å få slut på vad jag har att säga :/
Sen undrar jag om jag äns ska fortsätta skriva eller inte med tanke på att hon skrev "Men orkar inte förklara idag. Vi kan ta d imorn"
Vadå, borde jag skriva å fråga "vad vare du va sjukskriven för??"
Tjejer!!
Hur skriver ni om ni igentligen inte vill chatta med snubben som skriver?
Hur tror ni att hon ser de? Jag kanske bara gör en höna av en fjäder här nu men grejjen är att jag tycker hon är grymt vacker å skulle gärna chansa på henne!
Som är nu klassad som Flashbacks pajas... Men vore tacksam för lite hjälp
Vad borde jag göra för att få hennes uppmerksamhet osv?
Tack för att ni läste så långt, o tackar på förhand för svar!