2015-05-10, 09:15
Medlem
4522s avatar
Jag är inte heller övertyad om Depay, tittar man på hans statistik utöver mål ratio, så är den inte särskilt övertygande. Exempelvis hans relativt låga shot accuracy lobbar för att målskyttet kommer att bli mycket lägre i Premier League. Under 50% är inte särskilt bra för en spelare på hans nivå.
2015-05-10, 12:22
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jag är inte heller övertyad om Depay, tittar man på hans statistik utöver mål ratio, så är den inte särskilt övertygande. Exempelvis hans relativt låga shot accuracy lobbar för att målskyttet kommer att bli mycket lägre i Premier League. Under 50% är inte särskilt bra för en spelare på hans nivå.

Vore ju trevligt med ännu en flopp i United.

Nej men det kan nog mycket väl vara så som ni säger. Tycker också Depay känns lite "stabbig" verkar leva mycket på sin snabbhet, styrka och bra skott med bristfällig fotbollshjärna och passningsspel. Vore iofs inte den enda fotbollsspelaren som liknar den beskrivningen men ändå lyckats rejält bra.

Det som får mig att tro att han kan lyckas är de gånger jag sett honom i landslaget, vilket inte är många. VM och en landskamp mot Spanien. Men alla de gångerna har han verkligen varit riktigt bra!

Bara man inte gör sig av med Di Maria nu och anser att kanterna är OK. Vore en försvagning.
2015-05-10, 12:33
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Vore ju trevligt med ännu en flopp i United.

Nej men det kan nog mycket väl vara så som ni säger. Tycker också Depay känns lite "stabbig" verkar leva mycket på sin snabbhet, styrka och bra skott med bristfällig fotbollshjärna och passningsspel. Vore iofs inte den enda fotbollsspelaren som liknar den beskrivningen men ändå lyckats rejält bra.

Det som får mig att tro att han kan lyckas är de gånger jag sett honom i landslaget, vilket inte är många. VM och en landskamp mot Spanien. Men alla de gångerna har han verkligen varit riktigt bra!

Bara man inte gör sig av med Di Maria nu och anser att kanterna är OK. Vore en försvagning.

Har United kanske värvat in en version av Obafemi Martins alltså? ??

Låter lite så på beskrivningen och jag har sett honom för lite för att kunna säga bu eller bä just nu
2015-05-10, 20:06
Medlem
Zlatan.s avatar
Guardiola ryktas till att ta över Milan. Själv hoppas jag mycket hellre på Klopp eller Ancelotti.
2015-05-10, 20:45
Medlem
https://twitter.com/SjogrenPatrik/status/597458785356111872 Muller?
2015-05-10, 20:52
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl

Han har väl inte ens instagram, så 99% fake...

Och har han det så finns det ju inte ens på den sidan:
https://instagram.com/thomas.mueller/

Ska också tillägga att han i princip aldrig skriver på engelska. Nästan allt är på tyska på Facebook och på den där instagramen, så...
Senast redigerad av Mastodontish 2015-05-10 kl. 20:55.
2015-05-10, 20:58
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Guardiola ryktas till att ta över Milan. Själv hoppas jag mycket hellre på Klopp eller Ancelotti.

Utöver allt annat som är orimligt med Guardiola till Milan, så hade han i den situation Milan befinner sig idag behövt skära ned på sin lön med typ 90%...
2015-05-10, 21:04
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Kan man inte ens uppskatta gamla tränare längre utan att rykten börjar hagla?
Dessutom "throwback sunday".. antar att han bara drar upp lite minnen då och då.

Behöver ju inte ens vara hans konto. Verkar inte som det heller...

Aja
2015-05-10, 21:08
Avslutad
Synd att det förmodligen inte stämmer, för ännu en ytter till är ju precis det United behöver. Nu är Müller förvisso mer än bara en ytter, men poängen kvarstår.
2015-05-10, 21:18
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Synd att det förmodligen inte stämmer, för ännu en ytter till är ju precis det United behöver. Nu är Müller förvisso mer än bara en ytter, men poängen kvarstår.

Trams. Finns det någon spelare som hade varit nyttig för alla lag, mer eller mindre, är det väl Müller?
2015-05-10, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Trams. Finns det någon spelare som hade varit nyttig för alla lag, mer eller mindre, är det väl Müller?
Ja, det är klart att Müller hade varit nyttig, det förnekar jag inte alls. Problemet är dock att man i så fall fortsätter värva spelare på positioner där man redan har helt OK spets och även bredd - framför allt i jämförelse med vissa andra positioner där både spets och bredd är totalt obefintliga. Låt gå för att man värvar Depay, men nu får man se till att fokusera på det som först och främst faktiskt behövs.
2015-05-10, 21:42
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Ja, det är klart att Müller hade varit nyttig, det förnekar jag inte alls. Problemet är dock att man i så fall fortsätter värva spelare på positioner där man redan har helt OK spets och även bredd - framför allt i jämförelse med vissa andra positioner där både spets och bredd är totalt obefintliga. Låt gå för att man värvar Depay, men nu får man se till att fokusera på det som först och främst faktiskt behövs.

Talas ju mycket om Nathaniel Clyne vilket jag tror kan bli verkligt. Då är det en central back samt mittfältare och evt en anfallare, där Müller ändå skulle vara ett klart lyft. har dock sätt rätt lite av Bayern i år för att säga hur Pep har spelat honom, har du möjligen mer insikt och koll på den frågan?

Oavsett så tror jag inte att det finns någon substans i det "ryktet" men jag gillar Müller och hade gärna sett honom här. Om inte annat för hans straffar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in