2015-05-08, 22:34
Medlem
Germanofils avatar
Såg en gång en kille som kastade en Big Mac rakt i ansiktet på en annan kille. Den andra killen svarade med att slå den förste på käften. Att detta var efter krogens stängning behöver jag väl inte ens nämna.
Citera
2015-05-08, 22:35
Medlem
Ass.Parades avatar
Konstigaste som hänt var när jag själv fick psykbryt under ett besök på natten med ett par vänner. Jag var lite full och blir då lätt känslosam. Blev lurad i något vad med en polare och blev ursinnig. Började skrika och välta ner stolar och bord..
Väldigt olikt mig annars, måste ha haft en dålig kväll, kommer inte ihåg så mycket av den dagen. Skäms idag.

Ja, det var väl det "sjukaste" om det ens platsar.

EDIT: Minns nu att det var ett ganska så våldsamt bråk precis utanför Mcdonalds (även detta under natten) under nyår för två år sen, killen blev ganska svårt misshandlad om jag kommer ihåg rätt.
Senast redigerad av Ass.Parade 2015-05-08 kl. 22:42.
Citera
2015-05-08, 22:42
Medlem
Beemos avatar
Något roligt jag gjorde som nog bara va roligt för alla andra. Full o glad, lång kö o jag va hungrig. Köpte en cheeseburgare för jag hade brått hem men jag ville fan ha en cheese innan jag stack, färdkost.. Får äntligen min cheeseburgare går till mina vänner och får blodbrist eller något i hjärnan för jag kastar min cheeseburgare på min kompis. Cheeseburgaren hamnar på golvet och jag inser att jag precis kastat bort min egen mat.
Citera
2015-05-08, 22:48
Medlem
HemanAfSupermans avatar
Beställde en big tasty som va iskall i mitten... När jag påpekade detta till biträdet så trycker hon in halva fingret rakt genom hamburgaren å utbrister "ja det va visst inte så varm... Vill du ha en ny då eller?"

Öhh... Nä fan släng in den i micron bara... Alltså allvarligt? Va tror du?
Citera
2015-05-08, 22:49
Medlem
Halloween2s avatar
En utländsk skol tjej som tog mig på kuken, mitt på dagen, just betalat tar brickan och vänder mig om när jag får ett grepp runt ballen. Oj säger vi båda och jag går och sätter mig och äter
Citera
2015-05-08, 22:51
Bannlyst
När jag var full och smällde raketer i donken
Citera
2015-05-08, 22:55
Medlem
cogito.ergosums avatar
* Ett gäng minderåriga fick sin öl beslagtagen, poliserna lade den beslagtagna ölen på bilhuven och gick in igen för att fortsätta snacka med gänget. Vi var klara, gick ut och tog ölen med oss.

* Var lite väl hög. Beställde två menyer, satte mig ned och åt upp maten. Med sötsuget stillat satt jag i min egen värld (räknade lampor i taket, glömde vad som kom efter fyra lampor), helt omedveten om min omgivning. När jag väl ''kommer tillbaka till verkligheten'' har jag tydligen suttit och stirrat på fyra personer i min ålder i runt 20 min, två killar o två tjejer. De såg allt annat än underhållna ut.
Ena tjejen viskar något till killarna och de båda killarna spänner blicken i mig, drog upp ärmarna, reste sig och (försökte) hotfullt gå fram till mig.
Avvärjde situationen genom att ta av mig tröjan (linne under), se arg ut och låtsas resa mig upp. De gick tillbaka till bordet med svansen mellan benen och jag blev lämnad ifred.

* Ett invandrarkiddo kommer in och försöker tränga sig i kön, blir tillsagd att ställa sig i kön eller att lämna donken. Då blir det liv. ''Eyy, mannen, vet do vem jag e huh? Jag är med i fakkin Black Cobra, jiddra inte. Vi kommer döda dig, wallah!'' Tog sedan upp en kniv, snurrade runt med den i en sekund och gick ut igen.
Citera
2015-05-08, 22:59
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marginaliserad
många år sen
ngt hak i malmö
en stroväxt kaxig trängde sig före i trängseln
han fick en Sidekick över knäna av mig
ganska roligt att se när han föll ihopa

Och sen vaknade du.
Citera
2015-05-08, 23:09
Medlem
Att jag jobbade där.
Citera
2015-05-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleAndy
När jag var full och smällde raketer i donken

Utveckla det gärna! Verkar vara en roligt historia.

Själv har jag inte varit med om så mycket, knarkare och fyllon har man sett som klantat sig på alla möjliga vis. Såg en äldre herre om 60 år kanske som gick runt med en disktrasa och torkade borden, verkade inte helt klar i knoppen heller. Han jobbade alltså inte där.
Citera
2015-05-08, 23:18
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraken22
Jag o några polare var ute på roadtrip o stannade till på ett donken, kommer in o ser direkt att det är en osäker kille som står i kassan. Polaren beställer en wrap som ska ta 3 min o få. Efter ett par minuter kommer den osäkra herren ut med en wrap o går fram till min kompis o säger "Jag råkade ge din wrap till en annan person som oxå beställt en wrap fast en annan sort, så jag tog tillbaka hans, vill du ha den eller kan du vänta några minuter på en ny? Han har bara tagit en tugga". Min vän blir helt ställd o svara nå "eeeeeeehmm, jag tar gärna en otuggad heheh" medans vi andra börjar garva och han som jobbar där verkar ha insett sitt misstag och blir röd o lämnar.

Skämtar du nu? Det där - precis det där - hände mig. Inträffade det i Norrland?
Citera
2015-05-08, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Skämtar du nu? Det där - precis det där - hände mig. Inträffade det i Norrland?
Nej, var i Uddevalla. Helt sjukt, tyckte dock synd om grabben som inte hade ett rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in