2015-05-07, 17:25
Medlem
Cambijaos avatar
Hazard var i samma ålder när han kom till Chelsea. Jag tycker det finns likheter mellan dessa två spelare, men rätt träning så har nog United hittat sin nya Sjua.
2015-05-07, 17:46
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Ryktena runt Memphis Depay börjar ta fart.

Man United har anmält sitt intresse. Men andra klubbar som PSG, Tottenham och Liverpool uppges också vara intresserade.

Känns väl ändå som att United kommer dra det längsta strået.

2015-05-07, 18:46
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Bra jobbat! Blir det Witzel eller Gundogan som ska ersätta Carrick?
2015-05-07, 19:16
Medlem
Citat:

Ja, att Depay skulle välja United före Liverpool och Tottenham kunde nog ingen ana.
2015-05-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Hazard var i samma ålder när han kom till Chelsea. Jag tycker det finns likheter mellan dessa två spelare, men rätt träning så har nog United hittat sin nya Sjua.

Fast Hazard hade ju tokdominerat Ligue 1 tre säsonger på raken. Det är en stor skillnad på Ligue 1 och Eredivisie. Memphis har ju potential, absolut. Men han kan sluta som Affelay också...

Memphis, Hummels, Reus/Bale och någon innermitt av yppersta klass så är United verkligen en utmanare nästa säsong. En outsider till CL-titeln också.
2015-05-07, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Ja, att Depay skulle välja United före Liverpool och Tottenham kunde nog ingen ana.

Rahul Singh @forevruntd · 2 tim för 2 timmar sedan
Brands (PSV technical director): "We'd reached an agreement with PSG & I'd have said Depay would be joining PSG had you asked me 2 days ago"

Brands: "Only in the last 48hrs did MUFC step up their interest. In the end, the player decides where he wants to go & he wanted Manchester"

Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Fast Hazard hade ju tokdominerat Ligue 1 tre säsonger på raken. Det är en stor skillnad på Ligue 1 och Eredivisie. Memphis har ju potential, absolut. Men han kan sluta som Affelay också...

Memphis, Hummels, Reus/Bale och någon innermitt av yppersta klass så är United verkligen en utmanare nästa säsong. En outsider till CL-titeln också.

Man kommer nog utmana om PL men CL tror jag inte riktigt på. Kan dock bli en kvartsfinal eller semi med lite flyt. Tror att Bayern, Barcelona och Real kommer vara fortsatt starka nästa säsong även om Bayern lär behöva förstärka.
2015-05-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Brands (PSV technical director): "We'd reached an agreement with PSG & I'd have said Depay would be joining PSG had you asked me 2 days ago"

Brands: "Only in the last 48hrs did MUFC step up their interest. In the end, the player decides where he wants to go & he wanted Manchester

Inget av dessa citat har något att göra med vad jag skrev dock.
2015-05-07, 22:05
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Nej, Hazard tokdominerade i en säsong och var extremt lovande i två. Ungefär som Depay. Sen att Hazard var en större talang är irrelevant då jag menar att de två har väldigt snarlik spelstil.

Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Inget av dessa citat har något att göra med vad jag skrev dock.
Du, det har det visst. Du kommer ingen vart med lögner. Så himla tråkigt att du alltid ska ljuga; samma sak varje gång.
2015-05-07, 22:13
Medlem
ostochkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Tänkbart scenario?
De Gea->Real Madrid Handanovic->United Cech->Inter

bra för alla parter om inte annat, mycket intressant

edit: alla utom casillas
2015-05-07, 22:19
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostochkex

Casillas tjänar minst 8 netto för att isf sitta på bänken, alt får 15 i näven och går fritt till Arsenal. Han behöver inte gråta.
2015-05-07, 22:22
Medlem
ostochkexs avatar
ja kanske skulle arsenal hugga på casillas men imo är han slut, hans högsta nivå är passé och förbi, hade jag varit arsenal hade jag huggt nån i ligue 1. Typ mandanda eller ruffier. Men det är klart, arsenal köpte ju flamini och fixade in kim så varför inte casillas
2015-05-08, 00:40
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostochkex

Ser inte överhuvudtaget att det skulle vara bra för United. Kan du upplysa mig hur du tänker?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in