2015-04-22, 15:12
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Hur mycket kostar en stock Göteborgs Rap på Arlandas taxfree? Vad jag vet kan de vara lite dyrare, frågan är hur mycket dyrare. Ska flyga på fredag (inom EU) och ska köpa åt en vän som bor dit jag ska.
Borde köpa i en lokal butik men jag kanske inte har råd att lägga ut kostnaden innan lönen på fredag, och flyget går väldigt tidigt på morgonen så de mesta kommer att vara stängt när jag ska ut till flygplatsen.

Ni kan ignorera mitt spörsmål, har köpt en stock i butik redan.
Citera
2015-04-23, 10:54
Medlem
Vart köper man billigaste snuset runt T-centralen i Stockholm?
Citera
2015-04-25, 20:01
Medlem
Lite halvt off topic; vart kan jag hitta offroad lakrits lös i Uppsala? Har sprungit runt som en dåre utan att hitta någon tobakshandlare med den inne.
Citera
2015-04-27, 15:10
Medlem
Orkar inte läsa igenom hela tråden så jag slänger ut en lat förfrågan om vart jag köper de absolut billigaste stockarna i Stockholm (med fördel kaliber). Var i Högdalen förra veckan och köpte en stock för 180 spänn, går det att få billigare än så? Kan tänka mig att åka var fan som helst så länge tuben tar mig dit. Om någon upptäckt nåt billigt i västerort (bor i Blackan) är det en fördel!
Citera
2015-05-05, 14:46
Medlem
Varför säljer ingen Skruf xtra stark längre?

Har frågat i flertalet butiker i Lund och i mellanskåne, utan framgång. Har de helt enkelt slutat att tillverka den eller är det bara jag som är kass?
Citera
2015-05-05, 20:25
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LushungaBir
Varför säljer ingen Skruf xtra stark längre?

Har frågat i flertalet butiker i Lund och i mellanskåne, utan framgång. Har de helt enkelt slutat att tillverka den eller är det bara jag som är kass?
Varit inne på Zigges? Dom brukar ha allt du kan tänka dig
Citera
2015-05-14, 15:17
Medlem
Salgouds avatar
Hoj!

Letar egentligen inte efter billigaste snuset (även om det är en bonus) utan snarare största sortimentet i Malmö. Bor i utlandet men kommer spendera ett par dagar i Malmö på vägen hem, och ämnar köpa på mig ett lager. Tycker det är skoj att testa nya sorter så vill gärna hitta någon butik med bra utbud - finns någon turkkiosk nära triangeln (tror jag) som jag brukar stanna vid, men fler tips vore väldigt välkomna!
Citera
2015-05-18, 22:03
Medlem
var hittar man det bästa priset på en stock i eskilstuna?
Citera
2015-05-18, 22:40
Medlem
Rakiis avatar
Glädjande nyheter för er som snusar Granit så saluför Pressbyrån sorten för 25 pistoler dosan.
Citera
2015-05-26, 21:46
Medlem
Kimpoos avatar
Finns en affär i Västertorp som säljer stockar från 190 kronor. Dem har dessutom LD för 24 kronor. Vilket är ett bra snus för det låga priset!
Citera
2015-06-04, 17:01
Medlem
Säger väl som vanligt att billigast snus får man om man gör det själv med en snussats.
Rekommenderar www.snusfabriken.com . Inte för att dom är billigast, utan för att deras produkter är riktigt bra!
Citera
2015-06-14, 16:56
Medlem
Mr.Nesss avatar
Någon som vet var man kan köpa Gustavus White i Västerås?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in