2015-04-28, 11:23
Medlem
zelestines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliffhanger
Kosten r grundlggande. Hade du sagt s till mig hade jag naturligtvis stllt mig frgan hur jag kan ndra p det. Ett tips r att du serverar honom selleri-smoothies. No questions asked. Selleri gr sperman mer vit och klumpfri. Smaken r speciell, s lite ananasjuice kan kanske frbttra den. Vill han inte dricka det r det vl bara att stlla ett ultimatum: no smoothies - no blowjob!

Eller att du gr en liknelse - om han nu gillar att slicka dig - hur vore det att slicka dig om du smakade pekka?
Hm mjo jag fr frska med ngot snt... Fr typ, gra ananas till oss bda s han inte undrar varfr bara han fr.

Han ger aldrig oralsex.
Citera
2015-04-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
F honom att inte onanera s ofta, det leder till att han fr mer utspdda satser (som ofta r vldigt stora) med fler dda spermieceller i. Om man runkar ofta s blir sperman vldigt potent och tjock.

Du sger ju emot dig sjlv i en och samma mening.

Runkar ofta = Utspdd sats. Innehller mer mrdarspermier dock.
Runkar sllan = Tjock sats. Innehller fler blockerare och ggbrytare dock.
Citera
2015-04-28, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davveboy
Sperma kan ju ha med matvanor och andra vanor att gra ocks har jag fr mig?

Vet inte om detta r en myt MEN enligt sex and the city (har man gf s fr man lida lite) s smakar sperman hos en cigarettrkande person nstan tvttmedelsaktigt och kan f en lite gulare frg kontra den som inte rker.

Hur mycket sanning som finns i detta pstende har jag ingen aning om.

Det stmmer att rkare fr smre smak. Stmmer jttebra p kvinnor. Jag hatar att slicka en kvinna som rker, s jag tror samma sak gller att rkande mn smakar smre.

Se till att han ALDRIG ter sparris. Det ger en mycket unken smak. Tur att jag hatar sparris.

Se istllet till att han ofta ter nyttiga ntter, frukter och br. Och dra ned p saltet i kosten.
Cashewntter har en ltt potenshjande effekt dessutom.
Citera
2015-04-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zelestine
Allts grejen r den att jag vet vad som gr s och vad som gr s med underlivet. Det r mer hur jag ska frmedla det till honom.

Det r ju inte s att jag bara "din sperma smakar skit och r tjock. Kka annanas fr helvete"

Laga mat t honom? Gr honom en fruktsallad. Kanske anvnda frukter i sexakten?

Du br kanske sga sanningen dock, men utan att vara brutal i ordvalet.

Har ocks hrt att ananas r det absoluta toppvalet, som redan nmnts av andra.
Citera
2015-04-28, 17:05
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shagovlad
Du sger ju emot dig sjlv i en och samma mening.

Runkar ofta = Utspdd sats. Innehller mer mrdarspermier dock.
Runkar sllan = Tjock sats. Innehller fler blockerare och ggbrytare dock.
Onanera ofta resulterar i en sats som r mindre n normalt men mer potent eller samlagsduglig, viril eller hur man vill sga det. Onanera sllan resulterar i strre sats n normalt, men mer genomskinlig och inte lika stor chans att gra kvinnan befruktad (svitt jag vet).
Enligt mig sjlv sger jag inte emot mig sjlv d det r raka motsatsen till varandra.
Citera
2015-04-28, 18:28
Medlem
Citat:
Onanera ofta resulterar i en sats som r mindre n normalt men mer potent eller samlagsduglig, viril eller hur man vill sga det. Onanera sllan resulterar i strre sats n normalt, men mer genomskinlig och inte lika stor chans att gra kvinnan befruktad (svitt jag vet).
Enligt mig sjlv sger jag inte emot mig sjlv d det r raka motsatsen till varandra.

Det du skriver verensstmmer dligt med bde min egen erfarenhet av mina egna satser och med boken "Spermakriget", skriven av Robin Baker.

Det enda jag hller med dig om att om man runkar ofta fr man en mer "potent" sats - men det r en halvsanning. Satsen innehller d mnga mrdarspermer, som r bra p att ha ihjl andra mns sperma. Dremot kommer man d inte ha s mnga ggbrytare - som kan befrukta get eller blockerare, som kan blockera andra mns spermier. ggbrytare och blockerare finns det mer av i ldre satser.

Jag tror att en biolog som forskat p sperma i ratal vet mer n dig. (Robin Baker).

Ha det gott.
Citera
2015-04-29, 13:49
Bannlyst
Han ter ngot som ger den dlig smak tex sparris osv.
Runkar fr ofta och han borde dricka mer vtska.
Citera
2015-05-01, 23:06
Medlem
Bitmasters avatar
Fljande lista r baserad p egna frsk samt djungeltrumman. Ngot osorterad, men s vitt jag kan utrna r den korrekt.

Undvik:
  • Alkohol, destillerad (vodka, whiskey, whisky, ...)
  • Blomkl
  • Broccoli
  • Brysselkl
  • Choklad
  • Droger*
  • Flottig mat
  • Kaffe
  • Kryddor som curry et al.
  • Kyckling
  • Lk
  • Mejeriprodukter
  • Rtt ktt
  • Sparris
  • Tobak
  • Vitlk

* Jag har hrt mnga dliga saker om diverse knark, men inga bra saker, s tills jag brjar hra bra saker om ngon specifik drog klumpar jag ihop samtliga under undvik-kategorin.

t:
  • Alkohol, fermenterad (l, sake, ...)
  • Ananas
  • Apelsiner
  • Citroner
  • Frukt i allmnhet
  • Grapefrukt
  • Grnt te
  • Hrda karameller
  • Kiwi
  • Koriander
  • Lime
  • Mango
  • Mynta (grn- och peppar-)
  • Nektariner
  • Persilja
  • Plommon
  • Selleri
  • Vatten
  • Vegetarisk kost
  • pplejuice
Citera
2015-05-02, 18:55
Medlem
Cliffhangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zelestine
Hm mjo jag fr frska med ngot snt... Fr typ, gra ananas till oss bda s han inte undrar varfr bara han fr.

Han ger aldrig oralsex.

Men d r ju problemet lst! Kan han inte ge tillbaka varfr ska du svlja hans osmakliga sperma (ven om du gillar att suga)? Ok, sellerismoothies frst...
Citera
2015-05-02, 20:59
Medlem
Slints avatar
Citat:
F honom att inte onanera s ofta, det leder till att han fr mer utspdda satser (som ofta r vldigt stora) med fler dda spermieceller i. Om man runkar ofta s blir sperman vldigt potent och tjock.

Vad snackar du om? Du fr ju tjockflytande sperma ju mindre du runkar.
Citera
2015-05-03, 16:14
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Vad snackar du om? Du fr ju tjockflytande sperma ju mindre du runkar.
Nope.

Ejekulerar man ofta s blir utlsningens sats mindre och tjockare, samt mer potent.
Men det r nog svrt fr en oskuld som dig att knna till att det r s, men runkar jag inte p lt oss sga 2 dagar s fr jag explosionsartad sats som r rinning och stor, men gr jag som vanligtvis, dvs runkar 2-5 gnger per dag o har sex 10 gnger i veckan s fr jag liten med trgflytande sats som gr kvinnor gravida.

Ren logik.
Citera
2015-05-04, 11:41
Medlem
Bret-Harts avatar
Sparris och broccoli ska tydligen gra att sperman smakar vldigt illa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem