2015-05-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Är det låg intelligens som gör att både Hysen och Frank väljer balans trots sina stora kroppar och skadade hjärnor?
Frank valde inte gren. Den som blir utmanad får fördelen att välja gren. Kommer inte ihåg om Hysen var den som blev utmanad.

Edit: Flera hann före mig att svara. Sorry för upprepningen.
Citera
2015-05-03, 21:24
Medlem
Frank borde få ett matprogram efter sin spaghetti bolognese.
Citera
2015-05-03, 21:27
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Frank borde få ett matprogram efter sin spaghetti bolognese.
Hur vet du att den var ätbar?

Att fem personer runt bordet i TV sitter och säger mmmmmm bevisar noll.
Citera
2015-05-03, 21:35
Medlem
Rätt tråkigt gäng.
Frank var mest underhållande. Jag tycker han under omständigheterna presterade bra.
Patrik Andersson är urtråkig och tråkkorrekt. Jag hoppas att han inte vinner, helst att han inte ens når finalen.
Trav-tjejen Helen tycker jag presterar bra. Fokuserad.
Sara dominerade idag.
Tomas Jonsson upplever jag som ganska tråkig. Verkar snäll. Strålande idrottskarriär.
Anna-Karin framställs som rätt tråkig och intetsägande även hon.

Heja Danijella!!!

Och må vi snart få se namn som systrarna Kallur, Kalla, Haag m fl.
Citera
2015-05-03, 21:53
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Rätt tråkigt gäng.
Frank var mest underhållande. Jag tycker han under omständigheterna presterade bra.
Patrik Andersson är urtråkig och tråkkorrekt. Jag hoppas att han inte vinner, helst att han inte ens når finalen.
Trav-tjejen Helen tycker jag presterar bra. Fokuserad.
Sara dominerade idag.
Tomas Jonsson upplever jag som ganska tråkig. Verkar snäll. Strålande idrottskarriär.
Anna-Karin framställs som rätt tråkig och intetsägande även hon.

Heja Danijella!!!

Och må vi snart få se namn som systrarna Kallur, Kalla, Haag m fl.

Håller med. Patrik stel och tråkig. Travkvinnan ser ruskigt sur och butter ut. Anna-Karin rätt tråkig. Dalmasen tråkig men verkar snäll.

Daniella den enda som det är lite fart på. Tycker hon är rätt söt också.
Citera
2015-05-03, 21:55
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hur vet du att den var ätbar?

Att fem personer runt bordet i TV sitter och säger mmmmmm bevisar noll.

Det bevisar att den var ätbar.
Citera
2015-05-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Håller med. Patrik stel och tråkig. Travkvinnan ser ruskigt sur och butter ut. Anna-Karin rätt tråkig. Dalmasen tråkig men verkar snäll.

Daniella den enda som det är lite fart på. Tycker hon är rätt söt också.
Jo, trist att alla sköna snubbar som Frank, Glenn och Muhrén åkte så tidigt. Bara torra muppar kvar.

Är inte den där balansduellen ganska värdelös förresten? Känns som om lätta tjejer har en fördel i den. Blir mindre vikt som ska fördelas på foten. Frank som väger över 100 kilo är ju chanslös i den.
Senast redigerad av ..anonym.. 2015-05-03 kl. 22:09.
Citera
2015-05-03, 23:05
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Det bevisar att den var ätbar.
Så alla som lyckas sno ihop något ätbart ska få ett matprogram på TV? Då hade jag haft en show som gått i decennier nu.

Det kan ju inte vara någon skillnad bara för att man heter Frank Andersson.
Citera
2015-05-03, 23:24
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Så alla som lyckas sno ihop något ätbart ska få ett matprogram på TV? Då hade jag haft en show som gått i decennier nu.

Det kan ju inte vara någon skillnad bara för att man heter Frank Andersson.

Jag instämmer helt.
Citera
2015-05-04, 01:36
Medlem
trickydicks avatar
Men va faaan, Frank var den enda personligheten i den här gruppen, dom andra måste ju vara Bosse Ringholms mindre charmiga kusiner.

Fan att han åkte ut, det var ju enda behållningen i den här gruppen… Nu får vi väll hoppas på Danijela.
Citera
2015-05-04, 02:20
Medlem
GSE_s avatar
Varför hatar alla på Bjärred? Vafan visst snubben är diplomatkorrekt och säkert en riktig missionärsknullare, men nog fan presterar han och det är la därför man kollar? För att se om dom fortfarande "har det" så att säga. Frank är jävligt skön men fan gubben är ju döende.
Citera
2015-05-04, 02:51
Medlem
Det som stör mig med detta program är att i övningar som anses vara gynsamma för killarna så är det massor med handicap för att försvåra för dem. Tyngre klot, tyngre stockar, tyngre saker att dra osv osv osv. Sen i de grenar som anses gynna tjejerna så som greppövningen där de hänger eller sitter på huk så länge de kan då är det inga handicap. Hur fan ska en snart 60-årig hundrakilosklump som Frank ha en chans i hängövningen mot tjejer som är x antal år yngre vägandes 50-65 kg?

Brottartjejen var riktigt vass i gårdagens program men Patrik var ju di facto bättre än henne under hela hinderbanan fram till väggen samt så vann han fler heat än henne i dragtävlingen. De två plus Danijela gör nog upp om titeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in