2015-04-22, 21:57
Medlem
L0isLanes avatar
Är det någon som har hört talas om en kille som heter Björn Berggren? Han är född 79, bott i hörnefors, Umeå samt ett tag i Ö-vik. Då han går omkring och skryter om sitt liv i HA kretsen samt hotar tjejer och påstår sig vara den farligaste killen norr om Gävle finner jag det intressant att få lite mer kött på bena gällande denna kille.
Citera
2015-05-01, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0isLane
Är det någon som har hört talas om en kille som heter Björn Berggren? Han är född 79, bott i hörnefors, Umeå samt ett tag i Ö-vik. Då han går omkring och skryter om sitt liv i HA kretsen samt hotar tjejer och påstår sig vara den farligaste killen norr om Gävle finner jag det intressant att få lite mer kött på bena gällande denna kille.

Ringer inga klockor hos mig.
Citera
2015-05-02, 19:51
Medlem
Är nog bara svammel.
Citera
2015-05-02, 22:28
Medlem
Mr.Sounds avatar
Citat:

Är det denna lirare du tänker på?

https://m.facebook.com/photo.php?fbi...2188&source=56

Har aldrig hört något om denne man skulle varit i HA-kretsen men det är mycket man inte vet, vet dock att han har/haft problem med spriten.
Citera
2015-05-04, 10:31
Medlem
L0isLanes avatar
Han påstår sig även vara ghostrider, varit torped osv.

Är han jag syftar på ja.
Citera
2015-05-04, 11:07
Medlem
Alarabic666s avatar
Citat:

Är han jag syftar på ja.

Ghostrider är han inte, det är jag 110% säker på...
Citera
2015-05-04, 12:21
Medlem
Mr.Sounds avatar
Citat:

Är han jag syftar på ja.

Då kan du vara lugn, inget av det han säger stämmer. Han är inte ghostrider, och någon torped har han aldrig varit. Hans samröre med HA kan jag kolla upp men det lutar mest åt alkoholproblem spetsat med div fria fantasier.
Citera
2015-05-10, 18:55
Medlem
Rodwizards avatar
Är J*nny B*livia on the straight and narrow numera, näää? Någon som vet? Inte ute efter detaljer men undrar...
Citera
2015-05-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodwizard
Är J*nny B*livia on the straight and narrow numera, näää? Någon som vet? Inte ute efter detaljer men undrar...

Så vitt jag vet är han det. Har för mig att han varit engagerad i kris.
Citera
2015-05-21, 02:10
Medlem
Mac10jiffys avatar
Peter H**sson? Var det han som blev knivad på bron? Vad gör han idag, sitter han inne eller? Bra kille enl. Mig
Citera
2015-06-01, 23:59
Medlem
TheBossOffUmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Peter H**sson? Var det han som blev knivad på bron? Vad gör han idag, sitter han inne eller? Bra kille enl. Mig

Det finns inte längre några riktiga Hövdingar i stan! dom gammla stammens sort är i Fängelse eller döda! på marknaden finns det bara några småpåvar som vill tjäna några extra slantar! så allt är ganska öppet för den som känner sig manad att slå på stort! och då menar jag att börja styra upp grejer riktigt ordentligt! kvantiteter inte en massa trams
Citera
2015-06-02, 00:16
Medlem
TheBossOffUmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBossOffUme
Det finns inte längre några riktiga Hövdingar i stan! dom gammla stammens sort är i Fängelse eller döda! på marknaden finns det bara några småpåvar som vill tjäna några extra slantar! så allt är ganska öppet för den som känner sig manad att slå på stort! och då menar jag att börja styra upp grejer riktigt ordentligt! kvantiteter inte en massa trams

Vad gör den här "Gamla Skarpskytten" det skulle jag väldigt gärna vilja veta.
Jag har inte sett honom på 10-12 år minst .

http://www.kuriren.nu/nyheter/tolv-s...n-8038745.aspx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in