2015-04-22, 21:18
Medlem
Dum fråga, men räcker IPVanish tillsammans med Tor?
Citera
2015-04-22, 21:26
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkanak
Dum fråga, men räcker IPVanish tillsammans med Tor?

Du blir aldrig 100% säker.
Citera
2015-04-30, 17:46
Medlem
Nån seriös sida med vapen o dope?
Citera
2015-04-30, 21:59
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singkalle
"Svarar inte på PM om shoppar o om att få hjälpa o hitta grejer.
Har ni inte förmågan o använda hjärna o söka lite snabbt så ska ni nog inte hålla på. .. "
Citera
2015-04-30, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hecules
Dum fråga men kommer ingenstans så frågar här nu Vilka sökmotor ska man använda för att hitta illegala vapen och annat smått och gott som det är nu hittar jag bara droger som jag anser är riktigt tråkigt..

Grams har en sökmotor för säljare, men det finns inga aktiva vapenhandlare nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Hidden wiki

Varför rekommenderar folk ens hidden wiki? Vad finns där mer än phishing länkar och scams?

Citat:
Ursprungligen postat av singkalle

Dope?
Citera
2015-04-30, 22:20
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heligballong
Varför rekommenderar folk ens hidden wiki? Vad finns där mer än phishing länkar och scams?

Varför? Jo.. Det är en bra startpunkt för dem som aldrig har använt .onion sidor tidigare. Vilka sidor skulle du rekommendera istället till en person som aldrig har varit inne på deepweb ?
Citera
2015-04-30, 22:51
Medlem
Citat:
Varför? Jo.. Det är en bra startpunkt för dem som aldrig har använt .onion sidor tidigare. Vilka sidor skulle du rekommendera istället till en person som aldrig har varit inne på deepweb ?

Hur är det en bra startpunkt? Scam och phishing, som sagt.

Jag skulle rekommendera den eller dom sidor där man kan hitta det som efterfrågas. Precis som jag gjorde i mitt förra inlägg.
Citera
2015-05-01, 06:02
Bannlyst
Citat:

Man hittar inga vapen där. Det fanns vapen fram till februari/mars ungefär, riktigt bra grejer i vissa fall, men just nu finns det bara scam. Det kommer säkert seriösa vapenhandlare igen så småningom, men just nu har de kalla fötter. Droger kan du däremot få utan problem, men det hjälper ju inte den som vill ha ett vapen.
Citera
2015-05-01, 07:12
Medlem
Citat:
"Svarar inte på PM om shoppar o om att få hjälpa o hitta grejer.
Har ni inte förmågan o använda hjärna o söka lite snabbt så ska ni nog inte hålla på. .. "

Haha..

Var lite ironiskt över de . hehe.
Citera
2015-05-01, 19:28
Bannlyst
Finns seriösa vapen shoppar.
Citera
2015-05-02, 18:04
Medlem
Någon som kan länka en länk på tor som säljer grejer till kurer (testo osv) svårt att hitta en seriös affär. Är rätt ny så blir svårare. Hittar bara diverse droger men inge sånt jag är ute efter.
Citera
2015-05-03, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crock2
Någon som kan länka en länk på tor som säljer grejer till kurer (testo osv) svårt att hitta en seriös affär. Är rätt ny så blir svårare. Hittar bara diverse droger men inge sånt jag är ute efter.

Nucleus
http://nucleuspf3izq7o6.onion

ME
http://mango7u3rivtwxy7.onion/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här