2015-04-28, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingn77
Att möta nördar nu som har spelat detta spel i flera månader på en konsol gör ju inte at man vill rösta på detta spel tiill årets bästa, no shit.

Du har inte gjort annat en att gnälla i denna tråd sluta spela istället för att sitta här o whina om allt.

FÄRSKING!
Citera
2015-04-28, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren
Hehe inget slår att döda folk som är afk gång på gång tills dom kommer tillbaks eller lämnar.

Ja visst är det roligt nästan lika kul som att gå till en fotbollsplan själv och skjuta bollen i mål gång på gång på gång och sen gå hem och säga att man vann en fotbollsmatch med 20-0
Citera
2015-04-28, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkSlip
Ja visst är det roligt nästan lika kul som att gå till en fotbollsplan själv och skjuta bollen i mål gång på gång på gång och sen gå hem och säga att man vann en fotbollsmatch med 20-0

^1+
Citera
2015-04-28, 17:43
Bannlyst
Kan man råna affärer helt random eller måste man gå i grupp och så likt om man skulle råna en bank?
Citera
2015-04-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Kan man råna affärer helt random eller måste man gå i grupp och så likt om man skulle råna en bank?

Du kan råna affärer själv. Du får dock inte mycket pengar alls.
Citera
2015-04-28, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Lecters

Som sagt, affärerna är till för att handla snacks i inte råna då man på sin höjd får ett par tusen.
Citera
2015-04-28, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Lecters

Citat:
Som sagt, affärerna är till för att handla snacks i inte råna då man på sin höjd får ett par tusen.
Uppfattat.
Citera
2015-04-28, 21:17
Medlem
Citat:

Men man får ju högre KD plus andra grejer ju fler folk man dödar. Och när man är värd för ett jobb och bjuder in "matched skilled players" så räknar dom väl även med KDn ?
Citera
2015-04-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stribb
Hade detta problemet med.. det är ni som dcar. Jag var tvungen att öppna portar i min router.
Öppna portarna som nån skriver i denna tråden, det löste problemet för mig samt disablade UnPn (eller något liknande, inte så insatt) men det löste problemet för mig!

http://www.reddit.com/r/GTAV/comments/32nf9q/gta_v_connection_loss_everyone_leaving_game_in/

Gjorde som du sa och har nu spelat utan att alla spelare lämnar (Jag som dc:ar)

Disablade dock inte min UnPn.

Hur är det för dig när du gör random jobs, deathmatch, races etc. Tar det lång tid att hitta spelare?

Jag upplever att det ofta är få spelare när jag kör random jobs, oftast bara fyra spelare typ.
Citera
2015-04-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinaberry
Gjorde som du sa och har nu spelat utan att alla spelare lämnar (Jag som dc:ar)

Disablade dock inte min UnPn.

Hur är det för dig när du gör random jobs, deathmatch, races etc. Tar det lång tid att hitta spelare?

Jag upplever att det ofta är få spelare när jag kör random jobs, oftast bara fyra spelare typ.
Kör endast med polare så vet inte, vi är oftast en grupp på 4.
Citera
2015-04-30, 09:49
Medlem
tjena precis börjat lira pc versionen och letar efter ett crew
Citera
2015-04-30, 10:02
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Har GTA V på PS4, måste dock säga att jag aldrig spelat online i GTA-sammanhang men är intresserad av att börja lira lite online, har lite frågor innan.

Vad går spelet ut på online, har hört talas om att man är med i olika "gäng" / crews ?

Vad gör man online? Uppdrag eller glider man runt och skjuter random personer?

Är väldigt dåligt påläst om onlineläget i GTA. Övertyga mig till varför jag ska börja lira online.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in