2015-03-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Räcker det med att jag säger att han haltar? Detta har inte läckt ut tidigare tror jag, nu vet du din nolla att jag träffat Kam#l Kommer i rätt bra form när han tränar och i kroppen ser han jävligt ung ut men ansiktet ser han äldre ut än han är
Är du nöjd din nolla? Haha jo tjena att dom 2 pratar flytande svenska, Kam#l beter sig fortfarandee som en flykting för helsike... där var öga, öra och munnen med....'
Finns nog inget språk Ham#i behärskar bra, det kan nog många med mig intyga...
Har du fått brev av Ham#i nån gång?

Inte min mening att vara respektlös mot dessa herrar men där ligger sanningen...

Din tur?

Hur har han håret, eller skit i det, Han haltar, ja, och tränar mycket när han sitter.

Men nog pratar de bra svenska även om brytringen är där. Så länge orden är rätt så är uttalet sekundärt.

Jag vet vad han gjorde för att bli medlem i OG, det vet inte du. Du vet han umgås just nu med på kåken, grattis. Jag kommer umgås eller iaf tjata lite när jag ser honom nästa gång.

Vilka var med i början då?
Citera
2015-03-12, 23:51
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Hur har han håret, eller skit i det, Han haltar, ja, och tränar mycket när han sitter.

Men nog pratar de bra svenska även om brytringen är där. Så länge orden är rätt så är uttalet sekundärt.

Jag vet vad han gjorde för att bli medlem i OG, det vet inte du. Du vet han umgås just nu med på kåken, grattis. Jag kommer umgås eller iaf tjata lite när jag ser honom nästa gång.

Vilka var med i början då?

Du skulle ju svara på min fråga din mytoman!! Jag har bevisat för många genom PM att jag inte snackar skit, tycker jag gjort det med en del av mina inlägg med...

Xtronolla för din familjs skull så knarka inte ihjäl dig...¨

Då jag inte blir av med ditt skitsnack så sätter jag dig på ignore, du stannar där för evigt....
Citera
2015-03-13, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Du skulle ju svara på min fråga din mytoman!! Jag har bevisat för många genom PM att jag inte snackar skit, tycker jag gjort det med en del av mina inlägg med...

Xtronolla för din familjs skull så knarka inte ihjäl dig...¨

Då jag inte blir av med ditt skitsnack så sätter jag dig på ignore, du stannar där för evigt....
Jag svarade ju, har ingen aning om vem han hänger med just nu. Skiter faktiskt i det, bara han har det bra.

Klockan tickar, bevisen måste komma

Du kan inget om OG och deras inledning, men det vågar du inte medge, jag står iaf för att jag inte har en aning vare fan So'r är, vem Kam umgås med därinne, men du kan inte medge dina fel, utan pratar bort dem, som om det inte märks,. hahah
Citera
2015-03-13, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag svarade ju, har ingen aning om vem han hänger med just nu. Skiter faktiskt i det, bara han har det bra.

Klockan tickar, bevisen måste komma

Du kan inget om OG och deras inledning, men det vågar du inte medge, jag står iaf för att jag inte har en aning vare fan So'r är, vem Kam umgås med därinne, men du kan inte medge dina fel, utan pratar bort dem, som om det inte märks,. hahah

Vad hände med Emanuel och Kennedy? Vet du vad dom gör idag?
Citera
2015-03-13, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metamfetaminist
Vad hände med Emanuel och Kennedy? Vet du vad dom gör idag?

Emanuel har lämnat landet hört att han bor i kapverde. Kennedy lever relativt lungt nu för tiden träffade honom för ett tag sedan.
Citera
2015-03-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraft123
Emanuel har lämnat landet hört att han bor i kapverde. Kennedy lever relativt lungt nu för tiden träffade honom för ett tag sedan.
Stämmer bra, E har jag sämre koll på har hört liknande det du säger.

K verkar ta det lugnt, men gymmar på ganska bra ett tag och ser sådär lite nojig ut. Han har väl inget att frukta men man vet ju aldrig hur folk tänker.
Citera
2015-03-19, 18:26
Medlem
folioboys avatar
är det någon som är insatt ifall OG fortfarande letar efter cxxradsson?
fick annan identitet men är nu tillbaka i sin hemstad undersamma namn.
Citera
2015-04-29, 22:57
Medlem
Mackants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskar2011
pssss nää de bygger!!!!växer!!! 2013 blir deras år vänta bara till februari, sen du!!!!
när februari 2013 kommer tänk på vad jag skrev här )) OG now and forever!!
Det är nu snart Maj 2015 och jag har inte hört om nått om att OG skulle ha klippt en stor last med mumsmums och kakor alls. Har ni gått över till att sitta och tigga i var och varannat gathörn i Sverige, för där ser jag faktiskt att ni blivit fler.
Citera
2015-04-30, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KolaJakob
Trams. Det är ungefär som de skulle leta efter Joakim Norvall.
De finns inte längre. Nån enstaka idiot som Alex Ivanovic som sitter på livstid ( självvald isolering)
rädd stackaren för de riktiga brottslingarna.
JN behöver de inte leta efter, han gömmer sig inte.
Citera
2015-04-30, 20:15
Medlem
Denho är tillsammans med några i MC-klubbarna, de som varit med i sin organisation längst? Om vi ser sammansatta grupper, klart att etniska kan ha varit längre, men som uttalat gäng har han varit med 22 år nu. Imponerande att han håller fast vid sitt.
Citera
2015-05-04, 09:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KolaJakob
Hur har de gått för Jonte Krieg och hans beef med Acar?
Han gick ju ut offentligt och hånade att Deno inte hade täckning för sina hot och startade strax efter upp gängen Spetznas? någonting.

Deno hade kanske inte några medlemmar kvar att skicka för att ta hand om hotet från Norge?
Bra fråga. enligt xtroverto har ju Acar något sorts svenskt rekord i gängtid, 22 år. Bara det att de senaste 10 åren så är det väl bara xet och någon till som lyckats se spår av gänget. +Ivanovics sanslösa fuckups.
Senast redigerad av Krapulant 2015-05-04 kl. 09:29.
Citera
2015-05-26, 23:16
Medlem
Netherworlds avatar
Lång tråd. Några frågor som söker svar:

1. Vilka ur Acar-släkten är kriminellt aktiva i Sthlm idag?

2. När släpps Kerim Acar ut?

3. Hur länge kommer Kerim får leva efter att han släpps ut? Jag gissar på ca 2-3 veckor..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in