2015-04-25, 04:27
Medlem
hakansukkurs avatar
RMs både optionen på Chicharito och Morata förfaller tydligen den 30e april. Moratas går från 30 till 35 m€ och Chicaritos förfaller helt. RM skall tydligen inte utnyttja sig av någon men möjligtvis ha intresse att förhandla ang Chicha men för mindre än de 20 som begärs. Vi får se om Morata blir en ny Moriente.
2015-04-25, 15:19
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Känner någon till några rykten kring den skalliga Araben (tillika Kebabkrigaren) in Monacos mittlåst jag skulle vilja att Juve värvar honom för att på sikt ersätta Giorgio Chiellini.

Han var riktigt bra både mot Arsenal och i dubbelmötet mot Juve...
Är Premier League klubbarna och Inter där och tafsar eller hinner vi före dem måtro?

PSG och Arsenal har anmält sitt intresse.
2015-04-26, 21:01
Medlem
Axezzs avatar
Enligt den normalt pålitlige Tony Barrett så är det endast Liverpool och PSG som först diskussioner med Memphis Depay upp till detta nu.
2015-04-26, 22:18
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Enligt den normalt pålitlige Tony Barrett så är det endast Liverpool och PSG som först diskussioner med Memphis Depay upp till detta nu.

Som jag skrev förut, är spelaren ens särskilt bra?
2015-04-27, 23:47
Medlem
hakansukkurs avatar
Mer och mer tjatter i Spanien att Cavani kommer till ATM.
2015-04-27, 23:50
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Mer och mer tjatter i Spanien att Cavani kommer till ATM.
Klockren värvning i så fall.

Enligt fotbollsanalen rycker chelsea redan i griezmann.. Men kommer ens mandzukic bli kvar? Känns inte som han passar helt hundra...

Cavani däremot
2015-04-28, 08:33
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Som jag skrev förut, är spelaren ens särskilt bra?

Det finns nog en del finslipningar att göra, men som 21åring och att inte vara en renodlad anfallare göra 20+ mål på en säsong får väl anses som bra.

Sen så kan man diskutera kvalitén på lagen. Även om United inte börjat förhandla med PSV än så tror jag ändå Depay hamnar där, pga Van Gaal.
2015-04-28, 19:58
Medlem
Pickmylussys avatar
"Manchester City uppges vara redo att betala nästan 400 miljoner kronor för att köpa loss Jack Wilshere från Arsenal. Det är Daily Mirror som skriver att City är beredda att öppna plånboken rejält och spendera 393 miljoner på den engelske landslagsmittfältaren."

-fotbollsanalen

Tror på detta !
2015-04-28, 20:08
Medlem
thatis7tisshows avatar
Är väl den engelska skitblaskan metro som har gått ut med Grismann till Chelsea ryktena. Fotbollskanalen citerar ju enbart, ibland kan man ju tycka att de bör hålla lite. Whilshere...Bara där, 400!!?()?!() haha. Utomordentligt fin innan skadorna dock.
2015-04-28, 20:37
Medlem
Verratti till Real Madrid i sommar för 40 miljoner euro, om man ska tro SocialRMadrid på twitter, som i sig hänvisar till Marca.

Vad säger ni, bra värvning ifall om den skulle gå i hamn?
Själv tycker jag det vore en logisk värvning utifall Illarra lämnar om man ska tro de senaste ryktena.
2015-04-28, 21:09
Medlem
Cambijaos avatar
400 miljoner för Wilshere? Bara att tacka och ta emot. Killen är i grunden en bra spelare, men lever mer på sin potential. Men han kommer inte bli bättre än vad han är.
2015-04-28, 21:40
Medlem
Skranks avatar
City har ju gjort rätt märkliga värvningar de senaste säsongerna. Silva, Aguero och Toure var ju klockrena men det är ju typ stommen i laget också som de levt på under 4-5 år.

Jag menar, Bony för £25m, Negredo för £20m, Jovetic £22m, Javi Garcia £17m, Savic £15m. Mangala vill jag inte döma ut ännu. Därutöver har man bränt £30m på Fernandinho. Alla dessa förutom Fernandinho har ju misslyckats och det är väldigt få stora värvningar som lyckats för City överhuvudtaget. Känns som de måste få in en etablerad världsstjärna plus några yngre spelare för att föryngra den åldrande truppen samt fortsätta utmana.

Men Wilshere vore ju helt i linje med Citys värvningspolicy.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in