2015-04-26, 16:51
Medlem
Jag och en polare tänkte köra lite heist och vi behöver två personer till. Någon som är intresserad? Vi är just nu på Humane Raid - Deliver EMP och vi kör på Xbox One!
Senast redigerad av Exarz 2015-04-26 kl. 16:55.
Citera
2015-04-26, 19:45
Medlem
Efter Pacific Standard Heist så ringer Lester igen och säger att han kommer höra av sig. Var inte det sista heisten?
Citera
2015-04-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Efter Pacific Standard Heist så ringer Lester igen och säger att han kommer höra av sig. Var inte det sista heisten?

Det är sista Heisten för denna uppdatering. Men jag tror att det kommer att komma fler i senare uppdates.
Citera
2015-04-27, 10:18
Medlem
Kaddens avatar
Ska man inte få tillgång till en special t-shirt när man klarat Criminal Mastermind utmaningen. Sjukt kasst att man inte kan skryta med det på det här sättet.

Hade för mej att det fanns innan men inte hittat nåt vid en snabb googling.
Någon som vet?
Citera
2015-04-27, 22:05
Medlem
Tja!

Någon annan som upplever att alla spelare på servern lämnar när man joinar?

Kan "free roama" i drygt några minuter sen står det att alla spelare lämnar. Sjukt störigt!

Det går hur bra som helst att spela Random Jobs osv med andra spelare men just när det kommer till att "free roama" så lämnar alla och det är bara jag kvar!

Köpte spelet i lördags och är inte så insatt ännu, Någon annan som råkat ut för detta?
Citera
2015-04-27, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinaberry
Tja!

Kan "free roama" i drygt några minuter sen står det att alla spelare lämnar. Sjukt störigt!

Det går hur bra som helst att spela Random Jobs osv med andra spelare men just när det kommer till att "free roama" så lämnar alla och det är bara jag kvar!

Köpte spelet i lördags och är inte så insatt ännu, Någon annan som råkat ut för detta?
Jag har samma problem! För dem står det istället att du lämnar. Har du problem med "timed out location session" också?
Citera
2015-04-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinaberry
Tja!

Citat:
Ursprungligen postat av Exarz
Jag har samma problem! För dem står det istället att du lämnar. Har du problem med "timed out location session" också?
Hade detta problemet med.. det är ni som dcar. Jag var tvungen att öppna portar i min router.
Öppna portarna som nån skriver i denna tråden, det löste problemet för mig samt disablade UnPn (eller något liknande, inte så insatt) men det löste problemet för mig!

http://www.reddit.com/r/GTAV/comments/32nf9q/gta_v_connection_loss_everyone_leaving_game_in/
Citera
2015-04-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingn77
hehe, var lite full igårkväll
Tror jag mest var arg över att ps och xbox-spelare kan överföra sina högrankade gubbar som de spelat med sen 2013 och sen kan äga alla "rena" PC-spelare. De har ju fått ha sitt roliga med spelet i två år, så låt nu oss andra som väntat lång tid att ha kul utan att mr rank248 stör oss. Ni förstår väl vad jag menar?

inte direkt så ranken spelar någon roll. varför skulle nån med högre rank störa någon mer än en lågrankad?
Citera
2015-04-27, 23:37
Medlem
Hehe inget slår att döda folk som är afk gång på gång tills dom kommer tillbaks eller lämnar.
Citera
2015-04-28, 00:15
Medlem
CommanderShepards avatar
Alltså, jag känner mig så jävla dum i huvudet. Det känns som om Rockstar har gjort det så jävla krångligt som dom bara kan göra i multiplayer, jag och en polare tänkte köra nå random jobb. Men fattar inte hur vi kan köa upp oss samtidigt och göra jobb, för när man kommer in i en lobby så kan man ibland invita andra och ibland går det inte och 100 olika laddningsskärmar till olika ställen. Blir så fruktansvärt jävla frustrerad när jag inte fattar hur jag ska göra!

När vi äntligen lyckades joina samma värld och tänkte köra quick job så kunde inte jag invita honom alls i gamet jag kom in i, samtidigt som jag kom in i quick job så blev polarn kickad från servern för att jag försvann eller något.. Tänkte testa göra en crew men det finns ju tamigfan ingen create crew någonstans. URGH!
Citera
2015-04-28, 00:45
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommanderShepard
Alltså, jag känner mig så jävla dum i huvudet. Det känns som om Rockstar har gjort det så jävla krångligt som dom bara kan göra i multiplayer, jag och en polare tänkte köra nå random jobb. Men fattar inte hur vi kan köa upp oss samtidigt och göra jobb, för när man kommer in i en lobby så kan man ibland invita andra och ibland går det inte och 100 olika laddningsskärmar till olika ställen. Blir så fruktansvärt jävla frustrerad när jag inte fattar hur jag ska göra!

När vi äntligen lyckades joina samma värld och tänkte köra quick job så kunde inte jag invita honom alls i gamet jag kom in i, samtidigt som jag kom in i quick job så blev polarn kickad från servern för att jag försvann eller något.. Tänkte testa göra en crew men det finns ju tamigfan ingen create crew någonstans. URGH!

Starta ett mission själva då.
Citera
2015-04-28, 10:31
Medlem
sleinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommanderShepard

Det är värden, dvs den som startat jobbet, som bestämmer om andra spelare får bjuda in eller inte.
Men att försöka joina quick job och sen bjuda in polaren kan vara krångligt. Klart smidigare att starta själv och försöka bjuda in andra.

Crew skapar man väl på Social club, inte inne i GTA. Däremot kan man bjuda in folk till sitt crew från GTA..

Sen är nätkoden till GTA rätt trasig, det är lite random om man lyckas komma in på samma server eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in