2015-04-20, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Space-Bound
Hur fan ska man som besökare kunna veta vilka sorts visum tjejerna som jobbar på salongen har?

Varför behöver du veta det?
Citera
2015-04-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttelitenlille
Dom är ju på G när det gäller bordellsalonger som har knulltjejer som med enbart besöksvisum inte får "arbeta". Byebye och hårda bud för mamasan. Av försiktighetsskäl kanske man som salongsbesökare bör tänka sig för lite vilka salonger man besöker. Alla salonger med 3-månaders visumtjejer ligger risigt till.

Hur menar du på G?
Tror du att företeelsen är ny? Tror du att polis- och migrationsmyndigheterna är omedvetna om upplägget? Vad har hänt nyligen som gör att de är på G?
Och framförallt; Varför bör "man" vara försiktig om man inte är i en salong på tremånadersvisa?
Citera
2015-04-20, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Vore skitbra om myndigheterna styrde upp prostitutionen. Vi behöver alla skatteintäkter vi kan få.

Märkligt nog tycker många salongsägare att det är ok att byxa pengarna i mesta möjliga omfång ...då de betalar massor med skatt redan.. ..moms...:-)
Får bli som i byggsvängen, omvänd moms.
Slutkunden betalar momsen, dvs Du som köpare...hmm...blir nog inte mer skatteintäcker för det ;-)
Citera
2015-04-20, 05:38
Medlem
Citat:
Dom är ju på G när det gäller bordellsalonger som har knulltjejer som med enbart besöksvisum inte får "arbeta". Byebye och hårda bud för mamasan. Av försiktighetsskäl kanske man som salongsbesökare bör tänka sig för lite vilka salonger man besöker. Alla salonger med 3-månaders visumtjejer ligger risigt till.

Spekulation....Vargen kommer...
Citera
2015-04-20, 13:48
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Håller med! Sluta måla fan på väggen och njut istället!
Citera
2015-04-20, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456

Ja, det händer. Sannolikheten är stor om än inte störst störsts. Och denna tråd bidrar ju en del. Stoppa huvudet i sanden du.... Men som tur är har ju polis, migrationsverk och skatteverk värk. Svår näringsbristvärk.
Citera
2015-04-20, 16:25
Medlem
Citat:
Ja, det händer. Sannolikheten är stor om än inte störst störsts. Och denna tråd bidrar ju en del. Stoppa huvudet i sanden du.... Men som tur är har ju polis, migrationsverk och skatteverk värk. Svår näringsbristvärk.

Om du är orolig och tycker att tråden bidrar till oron, varför bidrar du till tråden då?
Citera
2015-04-20, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Om du är orolig och tycker att tråden bidrar till oron, varför bidrar du till tråden då?

Jag är en ytterst inkonsevent typ. Min utgångspunkt var väl att det skrivs för mycket om knulla här för att det ska vara nyttigt för thaimassagebranschen.
Citera
2015-04-23, 11:51
Medlem
runkakukens avatar
Vart i Malmö finner jag unga/snygga massörskor? Vill bara ha bra massage men ingen gammal ödla.
Citera
2015-04-26, 15:37
Medlem
Har du väl tagit full service på ett ställe, så är det svårt att gå dit och bara få massage. Tjejerna snackar med varandra och förväntar sig att tjäna extra pengar. Försöker du ändå att bara få massage så kan det hända saker.

Idag klev tjejen omkring på mig, skitsur, och tryckte med fötterna ganska nära känsliga delar. Hon muttrade något om att jag tyckte att hon var ful och äcklig, men då på engelska. Tvungen att avbryta misshandeln och med milt våld knuffa bort henne från mig.
Citera
2015-04-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Har du väl tagit full service på ett ställe, så är det svårt att gå dit och bara få massage. Tjejerna snackar med varandra och förväntar sig att tjäna extra pengar. Försöker du ändå att bara få massage så kan det hända saker.

Idag klev tjejen omkring på mig, skitsur, och tryckte med fötterna ganska nära känsliga delar. Hon muttrade något om att jag tyckte att hon var ful och äcklig, men då på engelska. Tvungen att avbryta misshandeln och med milt våld knuffa bort henne från mig.

låter inte så kul.
i vilken stad var detta ?
Citera
2015-04-26, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UPP666
låter inte så kul.
i vilken stad var detta ?
Stockholms city...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera