2015-04-25, 21:54
Medlem
bosniskthuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Är killen värdelös så varför ganka? Större risk att ni båda dör om du gankar top, proffsen säger samma sak så kom inte och lek att du är högre rank och bäst i världen. Givetvis situationsbaserat, men bättre att hjälpa dem som kan hjälpas.
aha jag ska alltså sitta mid och rövslicka midlanern och vara hans hund i 40 min? är du på riktigt? och ja jag är bäst i världen annars hade jag inte varit diamond
Citera
2015-04-25, 22:38
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosniskthuvud
aha jag ska alltså sitta mid och rövslicka midlanern och vara hans hund i 40 min? är du på riktigt? och ja jag är bäst i världen annars hade jag inte varit diamond

Jungletaktiker kan inte läras ut genom en textrad. Vad som är rätt och fel skiljer sig från game till game. Men om du är bra vet du att det är bättre att satsa på vinnande lanes än förlorande,
Citera
2015-04-25, 23:03
Medlem
bosniskthuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Jungletaktiker kan inte läras ut genom en textrad. Vad som är rätt och fel skiljer sig från game till game. Men om du är bra vet du att det är bättre att satsa på vinnande lanes än förlorande,
så ni menar att om min jax top dör i förstblood ska jag alltså inte ganka toplane för att han har förlorat sin lane? haha??
Citera
2015-04-26, 11:28
Medlem
LaZZi3s avatar
Det var ju någon typ av rea eller så på mystery skins för ett tag sedan, så jag köpte några, är egentligen ingen som lägger massa pengar på sånt och har inte reflekterat över vad jag fick för några.

Men nu så har jag kollat lite närmare och ser att jag hittat några som inte går att skaffa för tillfället.

Goth Annie
Recon Teemo
SKT Zyra
Toy Soldier Gangplank

Sen har jag sedan tidigare
Judgment Kyle (s1 va?)
Victorious Morgana

Så är dessa några som är udda? De 2 sista är väl ganska så vanliga, men de andra?
Citera
2015-04-26, 11:44
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaZZi3

Goth Annie
Recon Teemo
SKT Zyra
Toy Soldier Gangplank

Sen har jag sedan tidigare
Judgment Kyle (s1 va?)
Victorious Morgana

Så är dessa några som är udda? De 2 sista är väl ganska så vanliga, men de andra?

Inte direkt ovanliga skins, rätt många som köpte dom när dom fanns på marknaden. Tror dom ovanligaste just nu är Championship Riven och Black Alistar.
Citera
2015-04-26, 14:55
Medlem
Jingos avatar
Värt att lära sig riven? Skapat ett smurf acc och vill fokusera på en champ.
Citera
2015-04-26, 15:21
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Värt att lära sig riven? Skapat ett smurf acc och vill fokusera på en champ.
Är väl värt om du gillar att spela henne vafan
Citera
2015-04-26, 15:28
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Är väl värt om du gillar att spela henne vafan

Sant, försöker välja en av free champsens bara, lite klurigt att hålla sig till en, men det är det jag vill göra med ett 2dra acc.
Citera
2015-04-26, 15:34
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Sant, försöker välja en av free champsens bara, lite klurigt att hålla sig till en, men det är det jag vill göra med ett 2dra acc.
I och med att dom byter free champions varje vecka så är det en ganska dålig strategi imo, bättre välja en champ du tycker är rolig och sen farma IP för att köpa den och sen endast spela den bara.
Citera
2015-04-26, 15:37
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
I och med att dom byter free champions varje vecka så är det en ganska dålig strategi imo, bättre välja en champ du tycker är rolig och sen farma IP för att köpa den och sen endast spela den bara.

Jo jag vet, har så svårt för att välja bara, tänkte det kunde bli lättare genom att välja en free champ så jag slipper så många val. Har alla på min main.
Senast redigerad av Jingo 2015-04-26 kl. 15:40.
Citera
2015-04-26, 16:49
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosniskthuvud
så ni menar att om min jax top dör i förstblood ska jag alltså inte ganka toplane för att han har förlorat sin lane? haha??
Diamond sa du? Troll... Nej han har såklart inte förlorat top för att han dör först att du ens tror att det var det vi diskuterade ger starka signaler att du är dum
Citera
2015-04-26, 18:00
Medlem
bosniskthuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Diamond sa du? Troll... Nej han har såklart inte förlorat top för att han dör först att du ens tror att det var det vi diskuterade ger starka signaler att du är dum
det var vad jahauus påstod haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in