2015-04-21, 23:50
Medlem
Vetenspaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njor
Går det inte att titta på dem efter 32års ålder?

Går utmärkt att titta på dem om bilden är av en ung människa med tatuering. Alltså bara på en blid. Inte om tatueringen är på en gammal och out of shape människa.

Precis som i Hollywood. Det finns utgångsdatum.
Senast redigerad av Vetenspak 2015-04-21 kl. 23:54.
Citera
2015-04-21, 23:59
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenspak
Ja du.

Ja du. Bra att du redigerade. Jag blev helt förbryllad.

Angående utgångsdatum som du pratar om. En gammal kropp är sällan vacker att beskåda oavsett. Man kan inte måla en bajskorv.
Citera
2015-04-22, 00:06
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Går utmärkt att titta på dem om bilden är av en ung människa med tatuering. Alltså bara på en blid. Inte om tatueringen är på en gammal och out of shape människa.

Precis som i Hollywood. Det finns utgångsdatum.
Men om du tatuerar dig när du är ung kommer du fortfarande vara en gammal människa med tatueringar om några år.

Jag tycker det är skitballt med äldre som inte bryr sig.
Citera
2015-04-22, 00:13
Medlem
potatisgris1981s avatar
När huden är russin-lik.
Citera
2015-04-22, 00:18
Medlem
Vetenspaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findnothing
Jag är 40+ och gjorde min första för några veckor sedan

Kan jag fråga:

1 varför

2 motiv

3 bild
Citera
2015-04-22, 00:20
Medlem
Retmas avatar
om du är så rynkig att det är omöjligt att urskilja motivet är det nog läge att tänka om.
Citera
2015-04-22, 00:37
Medlem
Aldrig, Har själv ansiktet armar, händer osv
Citera
2015-04-22, 07:33
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findnothing
Jag är 40+ och gjorde min första för några veckor sedan

Jag är 50+ och har fortfarande inte gjort nån. Äh, jag tror att jag väntar lite till.
Citera
2015-04-26, 00:14
Medlem
Vetenspaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Jag är 50+ och har fortfarande inte gjort nån. Äh, jag tror att jag väntar lite till.

Ja...jag har tänkt precis likadant som du...jag tror jag väntar "lite" till
Citera
2015-04-26, 05:52
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ja...jag har tänkt precis likadant som du...jag tror jag väntar "lite" till

Ja, tänk om man ångrar sig när man blir gammal.
Dessutom skulle jag få sparken om jag kom till jobbet men en synlig tatuering, det matchar inte så bra med slips och kavaj.
Citera
2015-05-02, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Ja, tänk om man ångrar sig när man blir gammal.
Dessutom skulle jag få sparken om jag kom till jobbet men en synlig tatuering, det matchar inte så bra med slips och kavaj.
Bullshit!
Jag jobbar på en fine dining restaurant och det finns inga problem med att jag har tatueringar på händerna. (Dom som syns när jag har arbetskläderna på)
Om du tror att du kommer ångra dig så ska du verkligen inte göra en tatuering ens men vet man vad man vill så spelar det ingen roll hur gammal man är.
Citera
2015-05-02, 10:10
Medlem
aislings avatar
Skulle vända på frågan. Tycker det kan vara riktigt fult med unga människor som har en massa tatueringar. Ofta av dålig kvalité dessutom eftersom de haft dåligt med pengar eller inte tänkt på att välja en duktig tatuerare eller ett motiv som är genomtänkt. Det enda man tänker på är att hon/han kommer ångra sig så mycket om ett par år.

Äldre personer som gör det väljer oftast en duktig studio från början då de har råd att betala för kvalité, ett mycket mer genomtänkt motiv och vart den ska sitta och vet att de kan bära den resten av sitt liv som en sak man står för och inte ångrar eftersom man tagit sig igenom oron för vad andra ska tycka, barnen ska tycka eller arbetsplatsen ska tycka. De gör det för sin egen skull och inte för andra eller passa in.

Finns inget coolare än äldre personer med tatueringar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in