• 1
  • 2
2015-04-25, 21:53
Bannlyst
Jag har aldrig förstått mig på de individerna. Anonymt på internet häver man ur sig allt möjligt, att man är miljonär, skrev 2.0 på hp, 28 cm kuk osv. Om det nu är sant bra för er, men vad är det som driver er till att konstant upprepa det 100 gånger på ett forum alt kommentatorsfält där du är anonym?
Citera
2015-04-25, 21:59
Medlem
Scatizs avatar
De flesta som skryter om såna saker gör det kanske just för att dom är anonyma och att det kanske är påhitt som ingen kan bevisa motsatsen till.
Citera
2015-04-25, 22:17
Bannlyst
Jag ljög en gång på fyllan för 7-8 årsen på en krog för en bunt människor jag endast träffa då och aldrig igen och de visste jag ju såklart. Vad som flög i mig vet jag inte, men jag kände något förakt mot dem så vill förvirra deras liv mest, och kände som en kick när jag ljög och de frågade saker och jag gav nya påhittade svar som de köpte. Efteråt kände jag mig väldigt nöjd och sprallig.

Att ljuga på nätet kanske också ger någon njutning men kan inte se de alls på samma sätt för de behövs inte så mycket skills som vara trovärdig i rösten och tänka på inte se nervös ut. Att bara vräka ur sig skit anonymt är ju ingen sport.

Så håller med t.s
Citera
2015-04-25, 22:20
Medlem
Perfectscores avatar
Dom flesta på flashback scorar runt 140+ på IQ test.
Citera
2015-04-25, 22:27
Medlem
morpdeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
Dom flesta på flashback scorar runt 140+ på IQ test.
140? http://image.lang-8.com/w0_h0/d17e36...e6cb5b1b39.jpg
Citera
2015-04-25, 22:29
Medlem
AndersM79s avatar
Ingen aning vad du snackar om. Nu ska jag ta min Koenigsegg och åka till den 18-åriga supermodellen som jag brukar träffa lite då och då och sätta på. Hon säger att jag är så vältränad och välhängd, men själv tycker jag 25cm (i slakt tillstånd) inte är mycket att skryta med. Hon tjatar ständigt på att vi ska bli ihop på allvar, men jag vill ha ett öppet förhållande för att inte alla de andra brudarna jag regelbundet sätter på ska bli avis. Vi ska på hemlig kändisfest där typ bara VIP of the VIP är bjudna. Oj, nu fick jag sms från min börsmäklare i USA. Jag har tydligen tjänat 32 mille förra veckan. Jag hade räknat med 40, men bättre lycka nästa vecka.
Citera
2015-04-25, 22:50
Bannlyst
Jag brukar inte ljuga i allämnhet men en anledning att ljuga för skojs skull är ju för att testa hur absurda saker man kan slå i människor. Både att ljuga men också att tro på lögner borde ju vara hårdkodat i de flestas hjärnor, med tanke på hur totalt idiotiska lögner en majoritet av människor går på från politiker, präster, massmedier och så vidare.
Citera
2015-04-25, 22:53
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Ingen aning vad du snackar om. Nu ska jag ta min Koenigsegg och åka till den 18-åriga supermodellen som jag brukar träffa lite då och då och sätta på. Hon säger att jag är så vältränad och välhängd, men själv tycker jag 25cm (i slakt tillstånd) inte är mycket att skryta med. Hon tjatar ständigt på att vi ska bli ihop på allvar, men jag vill ha ett öppet förhållande för att inte alla de andra brudarna jag regelbundet sätter på ska bli avis. Vi ska på hemlig kändisfest där typ bara VIP of the VIP är bjudna. Oj, nu fick jag sms från min börsmäklare i USA. Jag har tydligen tjänat 32 mille förra veckan. Jag hade räknat med 40, men bättre lycka nästa vecka.

Min kuk är bara 2-3cm (från marken mätt alltså) och jag svär att det är sant, NO shit
Citera
2015-04-26, 00:02
Medlem
Min kuk är ont och nöje.
Min kuk knackar på din dörr.
Det är mörkt, varmt och skönt.
Öppna och njut av den galna gäst
Som vill ha dig … bara dig mest.
Kom till skogen … till bergen … till havet
Upp och ner … här och där
Alla dina sorger försvinner där … precis där.
låt oss dansa alla danser här ... jaaaa ! sådär.
Citera
2015-04-26, 01:30
Medlem
Anonymiteten gör att man kan förbättra sig själv. Det kanske inte är så kul att bland alla flashbacks framgångsrika välhängda miljonärer erkänna att man är en 28 årig arbetslös oskuld som fortfarande bor hemma hos mamma och dessutom bara har en 23 centimeters kuk. Det är nog lätt att börja tänja på gränserna.
Man ska aldrig underskatta kraften i att ljuga för sig själv.
Citera
2015-04-26, 02:03
Medlem
orrecrists avatar
Vilken jävla skit värld vi lever i va!
Citera
2015-04-26, 02:09
Medlem
maceruss avatar
Just för anledning att det är så enkelt att ljuga. Detta i samband med att så fort människor får chansen att skapa ett ideal som man saknar så gör många det -- även om möjligheten endast innefattar att övertyga bara en person.
Senast redigerad av macerus 2015-04-26 kl. 02:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in