Vad menar du?
Jag minns att filmen slutar med att man hör någon form av inspelning. Man får reda på hur den där otäcka rasen blev till. Det var synd att man inte fick hinna se dem i serien.
När Wash blev spetsad. Wash är min favorit.
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Vet inte om jag missförstår er nu men Serenity, alltså filmen, är säsong 2 av firefly medan avsnittet "Serenity" är original första avsnittet av serien. (Pilotavsnittet) men som sändes sist.
Njae. Typ. Filmen utspelar sig efter serien och delar namn med pilotavsnittet. Men det kanske är så du menar? Sändningsordningen har jag inte koll på, jag har bara varit ett fan i tre år eller så.
The Shepherd's tale bör för övrigt alla fans läsa. Jag misstänker att jag inte är den enda som var nyfiken på Books förflutna.
Nu ska jag inte sprida rykten, men har för mig att jag någon gång har läst att det eventuellt skulle vara tal om en fortsättning på serien eller nyinspelning. Är det någon annan som har hört, eller är det bara jag som önskedrömmer detta?
Nu ska jag inte sprida rykten, men har för mig att jag någon gång har läst att det eventuellt skulle vara tal om en fortsättning på serien eller nyinspelning. Är det någon annan som har hört, eller är det bara jag som önskedrömmer detta?
Internationella "Watch Firefly"-dagen idag. Hade faktiskt missat det helt och hållet men några avsnitt får nog klämmas. Jag tänker Ariel, Jaynestown och Objects In Space. Kanske The Train Job också.
Internationella "Watch Firefly"-dagen idag. Hade faktiskt missat det helt och hållet men några avsnitt får nog klämmas. Jag tänker Ariel, Jaynestown och Objects In Space. Kanske The Train Job också.
Åh det hade jag helt missat. Ska se till att se Objects in Space i alla fall om det inte blir fler.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!