2015-04-20, 14:14
Medlem
Finns det deltagare som vågar träda fram här, har lite frågor?

1: Varför struntar ni i räkningarna och samlar på hög?

2: Varför tar ni massa lån som ni inte heller kan betala?

3: Varför konsumerar ni så det överstiger inkomst och utgift?

Slutfråga
Hur är det möjligt att det inte klickar någonstans att något är fel att ta itu med saken innan det gått för långt?
Citera
2015-04-20, 15:48
Medlem
Undrar varför vissa avsnitt är borttagna från tv3 play?
Citera
2015-04-20, 17:18
Medlem
exquisitelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Men om man tänker efter så har alkohol aldrig någonsin tagits upp som utgifter i lyxfällan. Det verkar vara helt tabu.

Det har påtalats men i ordalag som utekvällar,krogbesök. Ska nog mycket till innan Lyxfällan frågar deltagaren hur ofta h*n handlar på systemet.

Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Låter mer som det blir ett beroende, att man aldrig blir nöjd utan bara vill ha och ha.

Ångest som har utvecklats till emotionell tomhetskänsla. Ett "hål" man ständigt försöker fylla med mat, shopping, prylar o.s.v.
Citera
2015-04-23, 20:04
Medlem
Min brors kusins avatar
Fånga dagen :yes!
Citera
2015-04-23, 20:16
Medlem
LastCaresss avatar
Rätt tråkigt avsnitt hittills.
Citera
2015-04-23, 20:18
Medlem
Min brors kusins avatar
Verkar vara en rätt vettig tjej
Citera
2015-04-23, 20:20
Medlem
Hon verkar ju vettig vilket gör att det blir ganska tråkigt och inte speciellt intressant.
Citera
2015-04-23, 20:24
Medlem
Moff .. es avatar
OTROLGT jävla dåligt avsnitt!!
Citera
2015-04-23, 20:42
Medlem
För en enda gångs skull känner jag sympati för den skuldsatte. Inte för att jag känner igen mig vad gäller att ta lån, men bekräftelsebehov mm. Dessutom tycker jag hon ser bra ut, har fina kvinnliga former å fin klädstil som framhäver dessa (istället för att se ut som en benrangel helt utan former någonstans och dessutom gå klädd i tält som alla andra kvinnor som får synas i TV exempelvis Jenny Strömstedt).
Citera
2015-04-23, 20:52
Medlem
Det där är ju garanterat fejkat, bara för att man ska tycka att förhandlarna är duktiga, som så mycket annat.

Lyxfällan-snubben: Vad kan du tänka dig ge för den här då?
Bilhandlaren efter att ha inspekterat bilen: 15.000.
Lyxfällan-snubben: Men jag tänker, den har ju nya däck å så. Kan vi säga 20?
Bilhandlaren efter att ha inspekterat bilen: Okej.

Så enkla är de inte att övertala.
Citera
2015-04-24, 07:00
Medlem
Citat:
Undrar varför vissa avsnitt är borttagna från tv3 play?
Bråk mellan deltagarna och TV-bolaget.

Det var ett avsnitt tidigt, tidigt med den tjej som hade en hästgård utanför ... Örnsköldsvik(?) ... där det blev tjafs efteråt. Hon kan till och med ha skrivit i tråden om du letar.

Dels tyckte hon att LF framställde henne felaktigt. Dels blev det problem med "presenten" där LF gav en renovering av huset men där elfirman de anlitade inte var certifierad, eller nåt, och ställde till det ännu värre än det var.
Citera
2015-04-25, 14:48
Medlem
Citat:
Hon verkar ju vettig vilket gör att det blir ganska tråkigt och inte speciellt intressant.

Hon sjuksköterskan verkar vara en vettig, snäll och omtänksam person...ja, sympatisk..hon önskar man det bara går bra för....visserligen kunde det inte bli ett lika "roligt" program som det med Vanita ...men det kan man inte begära....inget...absolut inget Lyxfällan-avsnitt slår det Vanita var med i..henne gillar jag också..ett fantastisk avsnitt!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in